Onze dochter van 3,5 wil heel graag naar "school" (lees: psz), maar ze heeft een beetje koorts... Verder wat verkoudenen maar voelt zich (ws omdat het ochtedn is) aardig goed... Wat zouden jullie doen??? En nu maar hopen dat jullie dit nog voor half 9 lezen.. Alvast bedankt! Liefs Nettie
... te laat gelezen ik zou altijd temp checken, boven 38.5 moeten ze bij ons altijd weer wordne opgehaald.... maar ochtendje zou moeten lukken, daarna lekker ziektekiemen uitslapen
Heb haar een zetpil gegeven en laten gaan, ze wou graag en leek aardig goed te passe dus moet goedkomen, vanmiddag kakt ze vast enorm in maar dta zien we dan wel weer. Bedankt voor je reactie iig! Oh btw: gister had ze echt een voorhoofd om een ei op te bakken, vanochtend viel dat reuze mee, ik denk niet dat ze enorm hoge koorts had... dus zal vast goedgaan...juf heeft ook nog niet gebeld dus ik neem aan dat er niets aan de hand is
Met koorts houd ik ze zelf altijd thuis. Is toch een teken dat er iets niet goed is in het lijfje en doe ik het liever wat rustiger aan met ze. Daarbij kan je kindje andere kindjes aansteken, dus liever niet.. Maargoed, maakt niet meer uit, aangezien het allang avond is