Ik vind het zo heerlijk, dat baby echt nog. Hellaas is mijn mannee van bijna 6 maanden al geen baby meer Hij tijgert het huis door en heeft 2 tandje.brabbelt de oren van je hoofd en wil niet eens meer af en toe lekker knuffelen. Het liefst zou tie met zijn oude broer de boel hier in huis onveilig maken Aan de ene kant vind ik dit heel erg, ik bedoel hoe kun je dan genieten van een baby : Maar aan de andere kant vind ik het super knap van m Ach tja kleine mannen worden ook groot Hebben/Hadden jullie dat ook, dat gevoel dat je iets kwijt was :
Joey is nog niet eens 2 maanden en ik heb er al een beetje last van. Aan de ene kant voel ik me nu juist heel lekker in mijn vel, omdat hij niet meer zoveel huilt, omdat ik goed op hem in kan spelen. Ik weet nu tenminste wat hij wil, wanneer hij wil eten en wanneer hij iets anders wil, dat geeft rust en daardoor kan ik heerlijk van hem genieten. maar als ik hem in de box zie liggen, zoals gisteren voor het eerst met een spijkerbroek aan enzo. dan vind ik het stiekem ook best wel weer jammer dat hij zo snel groot word !
Dat knuffelen kan ineens komen. Lars mocht ik nooit knuffelen, tot hij 10 maanden was. Nu is het zo'n kroelkont dat hou je niet voor mogelijk. Maar het gaat idd erg snel. Alhoewel ik deze leeftijd leuker vind dan baby's
Ja ik herken het wel hoor. Astrid kroop het huis al door met 6 maanden en liep achter de walker met 7 a'8 maanden! Wat nou baby? Een dreumes is het gewoon. En nu, nu denkt ze weer dat ze een echte peuter is hoor hihi