Mijn zoontje heeft al 6 weken een loopoor. Heb nu antibiotica en moet maandag naar de kno arts. Hij heeft buisjes. Zijn oir stinkt echt erg en er komt al tijdje geel groen spul uit. Iemand dit ook gehad? Wat zal de kno arts gaan doen?
Toevallig moet ik woensdag met onze zoon naar de kno. Hij is 20 januari geopereerd. Buisjes gekregen. Hij heeft sindsdien alleen nog maar looporen gehad. Heb nu 2 weken sofradex gebruikt en zodra ik daarmee stop heeft ie het weer. Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen.
Ik lees even mee!!! onze dochter ook al een paar dagen loopoor. Heeft s'avonds ook koorts. morgen naar de huisarts. verder is ze gewoon vrolijk.
Ymke heeft 19 jan. buisjes gekregen en sinds die tijd .... ja hoor ... ook loopoortjes. Ik heb in haar bedje een lakentje dubbel aan het hoofdeind gelegd (komt tot ongeveer de helft van haar bedje). Zo hoef ik niet altijd het hele bedje te verschonen maar alleen het lakentje. Maar idd, er komt bij Ymke ook groen, geel spul uit. Ik blijf bezig om de oortjes schoon te maken. Ben wel blij dat het eruit komt want anders zaten we weer met een oorontsteking. Ook Ymke is de hele dag vrolijk maar heeft vaak 's avonds verhoging.
@ onze dochter heeft een antibiotica kuur gekregen, dus hopelijk geneest het snel. Ik vind het er wel vies uit zien.
Apart zeg... Louise heeft ook een aantal keer een loopoor gehad (stonk inderdaad heel erg) en sinds ze buisjes heeft en haar neusamandel is geknipt/gepeld heeft ze er geen last meer van gehad.
hallo, mijn dochter heeft nu ook een week of 4 een loopoor, ze heeft sinds september buisjes en sindsdien ging het eigenlijk heel goed..ze heeft vorige week een ab kuurtje gehad van de ha,maar dat heeft niets geholpen, ze heeft sinds vandaag antibiotica druppels,nu moet het met 1 week oner zijn, anders moeten we terug naar de kno-arts. het stinkt (nog) niet en ze lijkt er geen pijn aan te hebben,loopt ze constant met een vinger in het oor, het irriteert denk ik. vorige week heeft ze een dag last gehad van bloed wat uit het oor liep, dat vond ik zelf wel erg naar!! maar volgens de kno-arts kan dat voorkomen,gelukkig was dat snel weer over. ik ben benieuwd wat de kno-arts zegt morgen, succes allemaal!
Nils zijn oren zijn leeggezogen en hij heeft ab oordruppels mee gekregen. Met 6 weken moeten we weer voor controle.