hallo onze kleine man is vroeg met tandjes, vindt het nu zo lastig hij is nog zo klein en het is af en toe allemaal zo moeilijk te begrijpen wat er aan de hand is . hij heeft links onder inmiddels 1 die net door is linksboven komt er nu 1 door en rechtsboven komt er ook 1 door. allemaal precies in de ronding hebben jullie tips nu heeft hij af en toe als hij op schoot zit een bijtring in zijn mondje een koude dat vindt hij wel lekker, maar hij wil ook heel graag op onze vingers kauwen, nu doen we onze handen maar goed wassen en dan kan hij af en toe als het te erg wordt (lees alks het flink huilen is ) even kauwen op onze vingers die vanzichzelf zitten hele dagen in zijn mond.
Dan is hij er inderdaad wel vroeg bij! Julie heeft met haar ruim 10 maanden nog geen spoortje van een tandje ... Heb je al een middeltje geprobeerd als dentinox? Dat kan nog wel eens helpen.
ja daar ben ik mee bezig sinds de 1e door begon te komen, maar maakt weinig tot geen verschil vindt ik
Inderdaad dentinox op smeren. Ik zou hem toch op zijn eigen handjes laten kauwen. Je kunt het toch niet voorkomen en hij went snel aan dat daar iets scherps in zit. Mijn zoontje heeft na zijn eerste tand dagenlang alleen aan die tand lopen voelen, vond ie zelf ook raar Je hebt ook VSM-druppeltjes tegen pijn bij doorkomende tanden. Ik maak alleen uit je tekst niet op dat ie nou echt pijn heeft of alleen jeuk?
Ik zou een verzachtend middeltje gebruiken ofzo. Ik sta niet zo achter dentinox maar vind chamodent wel een goed middel. Is homeopatisch.
Zelf denk ik dat hij niet extreem veel pijn heeft, 1 a 2 momenten per dag is het echt even flink huilen en gillen en dan kauwt hij echt als een bezeten op onze vingers maar dan merk je dat hij pijn heeft pakt zijn eigen handen of bijtring ook niet meer. zo is hij dan overstuur, maar de rest van de dag denk ik dat het meer jeukt, hij is er dan wel heel erg mee bezig alles moet zijn mond in en vooral zijn handen maar dan hoor je hem niet echt