Wij ontwikkelen hier alledrie een groot slaap tekort onze zoon van 10 maanden slaapt in de nacht heel slecht rond half 8 gaat hij op bed en is dan meestal zo vertrokken maar vanaf een uur of 12/1 is het mis hij is dan onrustig wanneer ik bij hem kom is dan hij met de ogen dicht aan het huilen en woelen ik kan hem zo rustig maar zodra ik weg ga begint het huilen weer alleen bij ons valt hij zo in: slaap we zijn op vakantie geweest daarvoor werd hij ook iedere nacht wakker maar viel dan ook weer in zijn eigen bed in slaap tijdens de vakantie heeft hij veel bij ons gelegen zou hij nu wat verwent zijn? En wat kan ik hier aan doen
Hoi hoi, Dat kan heel goed gewenning zijn. Als je wil dat hij weer in eigen bed slaapt, is het een kwestie van volhouden. Hij is een beetje in de war door de vakantieperiode. Beter is het om consequent te zijn. Een flesje met water kan helpen. Groetjes Adrienne
Dankjewel, we gaan er vanavond mee beginnen Heb je mss ook advies voor het volgende? E is in zijn slaap ook erg onrustig, huilen in de slaap veel bewegen en soms zelfs overstuur (in de slaap.) Is hier ook iets tegen te doen?
Hoi hoi, Hij ligt waarschijnlijk te dromen. Daar is niets aan te doen. Heeft hij er zelf last van denk je? Groetjes Adrienne
Hij heeft er wel last van volgens mij. Als ik te lang wacht met hem even te sussen dan word hij overstuur wakker. Kom ook regelmatig bij hem en dan zit hij in bed met de ogen dicht te huilen.
Hoi hoi, Lastig hoor, maar ik denk dat je even vol moet houden om hem in zijn eigen bed te houden. Ik snap dat de verleiding groot is om hem bij je in bed te nemen, maar dan krijg je hem zo maar niet meer terug. De keus is natuurlijk aan jullie zelf. Troosten is altijd wel verstandig natuurlijk. Hij is in de war doordat hij bij jullie heeft gelegen in de vakantie. Ik heb het zelf eens gehad dat mijn twee zoons bij elkaar wilden slapen nadat ze in de vakantie bij elkaar hadden geslapen. Jongste was toen 2 denk ik. Lijden en last was het. Groetjes Adrienne