Ik wil graag een zandbak op mijn balkon en kan wel wat tips gebruiken! Kopen jullie het zand en wat kost dat dan? Hoeveel zakken heb ik nodig voor een schelp zandbak? Of scheppen jullie emmers vol op het stand? Welk speelgoed is bij jullie een succesnummer? (ze mag zowiezo geen seconde alleen op het balkon dus ik ben mij bewust van het 'opstapje' dat ik hiermee creeër )
ik heb ook een schelp, niet vol, want dat kost je megaveel zand en met een flinke laag zijn ze net zo blij. Ik zou nooit zand van het strand pakken omdat er ook hondenuitwerpselen enz tussen zitten of andere viezigheid die je op het eerste oog niet ziet. Ik heb speelzand gekocht bij de bouwmarkt. Was iets van 1,99 voor een zak, ik heb er 3 zakken ingedaan. schepjes, kleine plastic lepeltjes en een serviesje is hier echt suc6. Emmers doet ze niks mee, ze vind het leuk om "te koken" met zand. Ik heb van wader een goedkoop plastic serviesje gekocht in vrolijke kleurtjes. Dat is prima voor buiten.
Mijn schoonouders hebben vorige week bij de Karwei een zandbak gekocht en zeiden dat het zand daar 0,99 per zak was. Zij hadden voor een 'gewone' zandbak zeker drie zakken nodig. Zelf gaan scheppen op het zand zou ik niet doen. Dan ben je tegen juni pas klaar vrees ik . Hier een jongetje dat scheppen in en uit de emmer juist wel weer geweldig vindt.
Tullip dank je! Bij de HEMA heb ik ook een serviesje gezien voor in de zandbak. Met ijshoorntjes heel grappig. Zo'n molentje is dat wat?
Wij hebben ook een schelp (in de tuin). We hebben er in eerste instantie 2 zakken speelzand ingedaan (kost niks: GAMMA speelzand | doe het zelf bouwmarkt GAMMA) en in de loop van de zomer met een derde bijgevuld. Grootste succes: oude pannen en bestek van mama. Daarna: emmertje en zandbakspul van ikea. Kostte ook niks. Veel plezier, het was en is hier een daverend succes!
Bij de Ikea hebben ze ook een setje om 'ijsjes' te maken; IKEA | Speelgoed | Actief spelen | SANDIG | Ijsset, 10-delig en nog meer leuke zandspeelgoedjes..
Hema webshop: HEMA - home Strandservies: HEMA - kind - speelgoed - spelen - strand servies In de webwinkel staat tijdelijk niet leverbaar maar hier lag het gewoon in de winkel. Bij Ikea is het wel goedkoper, tenminste als je om de hoek woont anders niet