wij willen graag een Quinny Buzz 3 of 4 hebben. maar nou vinden we het erg moeilijk of je de 3 of de 4 wielen moet kiezen. nu is de 4 iets duurder is dat het enige verschil lijkt me niet heeft iemand er ervaring mee? alvast bedankt
ik heb een 3 wieler gehad (buzz) maar vond hem toch niet echt super, zou zelf idd toch voor een 4 wieler gaan...
Wij hebben de 4-wieler gekozen vanwege de stabiliteit. Helemaal super! Echt een aanrader! Minpuntje: de bak van de Dreami is niet heel groot. Ons meisje is nu 10 weken en past er niet echt ruim meer in.
Wij hebben de 4-wieler en in een omgeving met veel stoepranden (jaren '60 wijk) is dat veel stabieler. We vonden zelf de 4-wieler ook mooier dan de 3-wieler, maar dat is natuurlijk heel erg persoonlijk. Onze dochter is nu ruim 4,5 maand, maar past nog steeds goed in de kinderwagenbak (Dreami).
Ik heb de vierwieler maar nu mijn kindje wat zwaarder wordt ga ik het wiel erbij kopen zodat het een driewieler wordt, kost 35 euro. De driewieler is veel wendbaarder namelijk. Was laatst in een babywinkel en heb het met zoontje erin even uitgeprobeerd.