Er zijn natuurlijk al veel topics over te vinden maar die zijn allemaal wat ouder, en ik ben naast de standaard cadeautjes (die tips zijn ook welkom!) ook juist wel opzoek naar leuk nieuw speelgoed van dit moment. Ik ben er al weer eventjes uit, dus wat is er leuk voor een 1 jarige? Hebben jullie trouwens ook leuke boekjes tips?
Ik vond het ook zo lastig. Wij hebben oa gekregen Bandits&angel loopfiets Lanceer & leer olifant (is een succes) Duplo Nijntje verstoppertje Hema kartonnen boekjes (is ze ook helemaal weg van) Succes met verder verzinnen
Even de wat duurdere cadeaus, maar hier echt een hit (geweest) en nog steeds. Wishbone bike Wobbel Grimms regenboog
Ik lees mee! Ik overweeg de Wheelybug. Iemand daar ervaring mee? Kunnen ze daar ook mee lopen of is het echt om op te zitten? En we zitten te denken aan een ballenbak van Misioo.
Wij hebben die gekocht, maar ze vind de loopfiets leuker. Wheelybug kan ze ook nog niet goed bij de grond
Pukylino / puky wutsch Flapjes boeken Voelboeken Playmobil 123 Duplo Hamerbank Vormenstoof Wij geven zelf een keukentje en vragen verder een houten poppenwagen en poppenspullen. Verder playmobil 123, dat vindt ze nu bij 10 maanden ook al erg leuk
Wat ze hier heeft gekregen: - puky wutsch - boek nijntje op de boerderij - aanwijsboek van nijntje - zand/watertafel - regenlaarsjes op de groei (ze loopt nog niet) - zilveren armbandje met naam - nijntje speelt verstoppertje - doos duplo - kleurboekje en dikke kleurpotloden (van de hema) Dit is even wat ik me zo snel kan bedenken.
Die zijn leuk! T hangt wel even van je vloer af. Als je een te gladde vloer hebt dan rijden ze lastig. T hangt volgens mij een beetje van de wheelybug af of ze er achter/voor kunnen lopen, wij hebben de muis en onze dochter zat erop en reed vooruit
Mijn oudste kreeg deze loopauto: https://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C23&SC=IU4&KAC=HKX&artikelNummer=699656&MaatCode=0000&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjC1BB5zAfBCjCoxx99xDx&scid=scplp866996560000&sc_intid=866996560000&cm_mmca1=12913-AGI-57217889984-ASI-395632668199-866996560000&gclid=CjwKCAjwh9_bBRA_EiwApObaOIydQSW7BfHeQFbZWsFozeV0-oIGOW1uTfLbielJlGHStkRCkucjVxoChIkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CIr539q299wCFdOadwodQUYHhw Het duurde een paar maanden voordat hij er echt op wegreed maar nu 2 jaar later pakt hij dat ding nog steeds dagelijks. Jongste kreeg de Puky Wutch maar da's dus nog ff wachten. Hij is net jarig geweest. De rest is ook al allemaal genoemd. Wobbel, playmobil 123, duplo, keukentje, little tikes speelhuisje, watertafel we hebben het allemaal staan...
Hier is ze 13 maanden en heeft al wel plezier van de puky wutsch. Ze racet nog niet door de kamer, maar gaat wel flinke stukken achteruit en kan er zelf af komen. Erop moeten we nog wel helpen. Ze kruipt ook zelf naar de fiets toe als ze erop wil.
Duplo blijft altijd leuk! spelen ze in het begin nog weinig mee maar vanaf 1.5 jaar iets eerder zelfs al vond ze het enorm leuk. En nu nog steeds en ben ik blij met een wat duurdere uitgave maar wel waar ze lang wat aan heeft.
Wij hebben het fisher price speel en leer theeserviesje gekregen, super leuk! Verder poppenwagen met pop, duplo, houten blokken, xylofoon, zandbak zo’n schelp, zandspeeltjes, skippy koe en badspeeltjes
Ikea keukentje is helemaal een hit hier. Niet omdat ze keukentje speelt maar er zitten kastdeurtjes in en die kunnen open en dicht, kunnen spulletjes in. Dus die sleept alles van de ene naar de andere kant van de kamer, komt met de wasbak voorbij zetten die ineens als hoedje gebruikt wordt. Die kreeg ze toen ze 1 werd, was toen een ukkepukkie maar die deurtjes...nog steeds feest.
Bekijk bijlage 585767 I. is echt dol op deze stapelblokken Sowieso vind ik het speelgoed van Janod heel leuk, little dutch heeft ook leuk speelgoed! Wij hadden een Wobbel gekocht voor haar verjaardag, maar daar wordt door geen van de meiden naar om gekeken.
Die wilde ik ook zo graag kopen, maar vind hem vrij prijzig en bang dat ze hem dus niet gaat gebruiken. Maar vind hem zelf zoooooooo leuk
Dat risico loop je vrees ik met alles wat speelgoed is. Zo heb ik fisherprice appel een loopauto, nijntje zachte blokken en alles bij elkaar een halve kist vol. Staat nu boven over een maand of wat haal ik t weer eens naar beneden. Kind heeft teveel speelgoed en t komt van alle kanten, buurvrouw, collega's, opa's en oma's.
Wij hadden haar een houten poppenwagentje van janod met pop gegeven. Ze kreeg ook nog wat Duplo en little people. Maar het kinderwagentje was echt een hit. Lekker tutten met de pop, zelf in het wagentje zitten en er achter lopen
Ik ben gek op de Little Dutch collectie! N. heeft de meeste onderstaande dingen in de jongensversie Bekijk bijlage 585839 Bekijk bijlage 585840 Bekijk bijlage 585841
Hier is het een hit. We hebben de kleine muis en een grotere variant, het varken. De oudste is wler weg van. De jongste loopt er nu mee maar gaat eigenlijk iets te snel voor der. (ze is hypermobiel dus kan nog niet lopen)