slaap- voedingsschema baby 3 tm 6 maand...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nannie, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

    Krokus Fanatiek lid

    5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    helin is bijna drie maanden en heeft al twee weken dit ritme

    730 uur 210 cc 7 schepjes
    1130 uur 210 cc 7 schepjes
    1530 uur 210 cc 7 schepjes
    2030 uur 210 cc 7 schepjes

    en dan slaapt ze weer door tot de volgende ochtend.
     
  2. Krokus

    Krokus Fanatiek lid

    5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    helin was trouwens twee weken geleden gewogen bij het cb en ze was toen 5880 gram en 57 cm
     
  3. josie

    josie Bekend lid

    28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi Nannie,

    ik baal af en toe ook flink van de nachtvoedingen, maar de laatste tijd gaat het goed. Slaapt jouw zoontje helemaal door 's nachts of moet je er wel eens uit om hem te troosten?
    Hoe zwaar was Brenden bij de geboorte? Mijn zoontje was 1700 gram, maar hij heeft de afgelopen 4 maanden bijna alleen maar in het ziekenhuis gelegen. Hij was af en toe even thuis, sinds gisteren slaapt hij ook weer thuis. Wel erg spannend, vind ik. En lastig, want hij is overdag, net als Brenden, heel onrustig en soms zit ik er dan wel even doorheen. Is Brenden jullie eerste kindje?
    Oh ja, wij bakeren ons zoontje wel in, dan slaapt hij iets rustiger (als hij slaapt)

    Liefs, Josie
     
  4. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    brenden slaapt eigenlijk de afgelopen weken helemaal door, ik hoef er niet uit om hem te troosten of zo. Hij was 2275 gram bij de geboorte dus ook al wat zwaarder...waarom heeft je zoontje in het ziekenhuis gelegen zoveel dan?
    brenden is net drie weken weer thuis hij heeft toen ook 5 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm onrust, reflux en krampen. hij was niet meer stil te krijgen. Heel af en toe baker ik hem ook in als hij echt onrustig is.
    Wel mooi dat dat dan even helpt. Wat vervelend dat jullie zoontje dan zoveel in eht ziekenhuis heeft gelegen zeg! Ik hoop dat hij nu wat langer dan thuis kan zijn voor jullie!
    Brenden is onze eerste ja die van jullie ook de eerste?

    Liefs Nannie
     
  5. josie

    josie Bekend lid

    28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi Nannie,

    Ons zoontje heeft een nec gehad (ernstige darmontsteking waarvoor hij vaak geopereerd is). Hij heeft 2,5 maanden op de nicu gelegen en nog bijna 2 maanden in ons streekziekenhuis.
    Is er bij jullie zoontje nog iets uit zijn ziekenhuis opname gekomen?

    Wij hebben nog een ouder zoontje van 1,5 jaar. Echt een lieverd, wil zin kleine broertje steeds maar kusjes geven en hij snapt niet dat hij dan toch steeds zoveel huilt.

    Liefs, Josie[
     
  6. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    wat zielig zeg... zo jong en klein en dan al zo vaak geopereerd. Gaat het nu wel goed met hem dan?
    Bij ons is er niet veel uitgekomen behalve dat brenden erg last heeft van zijn reflux, krampen en onrust.
    hij heeft medicijnen voor reflux en zal eroverheen moeten groeien.
    hij heeft vandaag een erg slechte dag. hij bleef maar huilen en is pas tevreden als hij de fles krijgt.
    hij ligt nu op bed even gelukkig en is stil maar denk niet dat het lang duurt...zijn hele schema is dan ook gelijk in de war!

    wat lief van jullie oudste zoontje. Die snapt er natuurlijk ook niks van!
    wel pittig hoor...

    liefs
     

Deel Deze Pagina