Hoi, mijn baby van 9 maanden heeft sinds vandaag wat wit slijm/witte slijmsliertjes op haar oogjes. Het lijkt slaap, maar het komt steeds weer terug, ook overdag. Ik blijf het er maar steeds uithalen. (uit de hoeken van haar oogjes). Wie weet wat dit kan zijn? Is het erg?
Ontstoken oogje? Milan had dit ook toen 'ie net geboren was (dan is het volgens mij heel normaal). Volgens mij gaat het vanzelf over, als dit het is. Maar je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid de Ha bellen.
je kunt het het beste schoonmaken met gekookt afgekoelt water, dan is het als het goed is zo over.. groetjes, Miranda
nee hoor. ik zou het een paar dagen regelmatig schoonmaken. gaat het nou niet over, kun je het even na laten kijken. groetjes, Miranda
mijn meisje heeft al vanaf haar geboorte een 'soepoogje' en we maken het 3x daags schoon met gekookt water, voor elke veeg een nieuw watje, maar het gaat maar niet weg. Het ziet er verder niet ontstoken uit. Iemand nog andere tips ?
De kraamverzorgster gaf mij de tip om afgekoelde kamillethee te gebruiken. Kamille schijnt ook een beetje te onstsmetten... Of dat zo is weet ik niet, maar het heeft wel geholpen...