Ons zoontje van bijna (nog een paar dagen) 1 heeft tot zijn 4/5 maanden altijd super geslapen zowel overdag als s'nachts.. rond de 5 maanden raakte hij ineens vreselijk in paniek met het overdag naar bed gaan. ik heb toen van alles geprobeerd. Na een half uur/3kwartier schoot hij dan wakker en kon niet meer slapen. Het is er nu in geslopen dat hij smiddags bijna niet tot niet slaapt. als ik ga wandelen slaapt hij wel. het is ook niet dat hij er heel vervelend van word. In September zijn we lekker een weekje weggeweest. Maar de eerste avond schrok hij wakker en was helemaal in paniek. zo kennen we hem helemaal niet! eerst een aai over zijn bolletje en dan weer rustig gaan zodra hij rustig was. maar zodra je van de kamer liep was het weer paniek. dit ging zo super lang door.. dus had ik hem bij me gepakt, viel bij mij in diepe slaap, en weer terug gelegt. dit was weer maar voor een half uurtje en toen begon het weer opnieuw. we wilde zelf ook slapen (hadden immers ook eindelijk eens vakantie ) dus hebbem we m bij ons gelegd. De hele week heeft ie dit gedaan. maar sinds we thuis zijn lijkt hij wel bang te zijn voor zijn eigen kamer!!! steeds als we op zijn kamer komen begint hij al te huilen... ook al is het voor zn luier! hij ligt nu al dik 1 tot amderhalve week tussen ons in, maar dit is niet hoe wij zijn en wat er willen. hij moet zelf lekker kunnen slapen (hoe heerlijk dit ook ooit kan zijn hoor!!!) laten huilen kunnen wij echt niet. hij raakt serieus echt helemaal overstuur. wie komt dit bekent voor???? Oja, half augustus was noud een avondje mee naar een bbq van vrienden (zo'n 30 man). toen hij daar in een camping bedje heerlijk lag te slapen, heeft een van die jongens (ben er nog steeds mega boos om!!!!hij heeft geen kinderen) een kei harde vuurwerk knal voor buiten op de straat (aan de voorkant sliep N.) af laten gaan waardoor N. mega is geschrokken! we zijn toen direct naar huis gegaan. ik heb het idee dat hij misschien daardoor wel ineens zo bang is ofzo??? kan dat? een bezorgde moeder 😌