jongenskleding klassieke stijl

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mevrouw Pinguin, 11 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Voor mijn dochter is het toch wat makkelijker. Daar bestel ik meestal bij zoschattig.com/polopaardje/zara

mijn zoon draagt ook het een en ander van zara maar kan nog niet echt slagen. Ik ben niet op zoek naar merk kleding, gewoon voor een leuk prijsje wat bij elkaar zoeken vind ik leuk. Maar waar slagen jullie? Dus nogmaals, geen bekende merken.

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Wat bedoel je precies met klassieke stijl?

Ik koop ook bijna nooit merken omdat ik het zondegeld vind, maar ik slaag voor mijn zoontje prima bij Hema, CenA, Ter Stal en soms Zeeman of Wibra.

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Pas droeg mijn oudste best klassieke kleding.
    Een cognac kleurige broek van H&M of C&A (weet niet meer welke van de twee), en een donkerblauw/bordeauxrood gestreept shirt van de Hema. Ik hou er wel van, maar uiteindelijk koop ik bijna altijd spijkerbroeken voor hem, die zijn zo lekker makkelijk te combineren.
    Ik heb trouwens wel mooie hele donkere spijkerbroeken bij de Wibra gekocht voor hem, die zijn ook best klassiek.

4. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Euhm... netjes. Mooie blousejes, gereide truitjes en vestjes, geen felle kleuren en kleren met plaatjes of teksten. Wibra kan ik soms ook slagen maar die andere winkels niet.

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik weet niet zeker of het voor jou onder klassiek valt, maar ik vind dat Petit Bateau nette kleding heeft. Voor meisjes wel iets leuker vind ik zelf maar misschien zie je iets. Is wel iets duurder

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Als je het lowbudget wilt houden kun je het al snel klassiek maken met een giletje. Eenvoudig longsleeveshirtje van de zeeman (heb ik goede ervaringen mee wb kwaliteit) en een gilletje erover. Ik heb een kobaltblauwe van de Hema, een grijze van name-it, een beige van h&m en een zwarte van de wibra. Giletjes-tijd komt er bijna weer aan :)

Nette broekjes heb je overal wel.
    Basicbloesjes zijn ook leuk. h&m in dat geval. Staat ook leuk onder een trui. Zelfs als er op de trui een print staat, maakt het bloesje het toch een beetje chique.

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Next direct heeft ook leuke dingen ertussen

8. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is gap.eu groot favoriet, hebben van alles en meestal met grote kortingen

9. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    H&M heeft af en toe hele leuke klassieke dingetjes. Voor onze kleine man ook al heel wat gekocht! Check ook eens Zalando, veel verschillende merken die niet altijd zo bekend zijn!

10. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ohja h&m heeft inderdaad soms wel leuke dingen. Combineren met basic doe ik ook vaak inderdaad. De meeste jongens kleding vind ik iets te stoer. Van sommige dingen houd ik wel maar meestal gaat Mijn smaak wel uit naar netjes

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Deel Deze Pagina