jeetje, wat kan je avond ineens anders verlopen... 19.30 uur vanavond, ik ben met dochter op de eerste verdieping om te gaan douchen. Ik sta in haar kamer het aankleedkussen te verschonen en pyjama voor na het douchen klaar te leggen. Ineens hoor ik gebonk van de trap! Ik ren de hoek om van haar kamer naar de gang en daar ligt mijn dametje!! De trap op geklauterd en naar beneden gevallen Huilen huilen (is een goed teken!). Mama huilt mee, wat ben ik me rotgeschrokken!! Flinke buil op haar hoofd, koud washandje oo haar hoofd. Meisje kalmeert en we gaan douchen. Bij het afdrogen moet ze spugen en flink ook. Vanmorgen had ze echter ook gespuugd. Heeft ze iets onder de leden of is het toch van de val? Huisartsenpost gebeld en ze willen haar zien. Na een uitgebreide controle naar huis gestuurd met een wekadvies. Maar als ze nog een keer zou spugen meteen weer bellen. Ik loop terug naar de auto, zet haar inde stoel en weer moet ze spugen. Terug naar HP en na overleg door naar SEH. Kinderarts heeft haar onderzocht. Ondanks dat ze vrolijk actief en helder is willen ze haar toch een nachtje houden ter observatie. En hier lig je dan ineens met je meisje. In een ziekenhuis bedje. Dochterlief vond het (gelukkig) allemaal prima, het bedje zag er wel héél interessant uit. Schrale troost.. Maar wat een rollercoaster is je avond ineens Sorry voor de immense lap tekst maar moest het even kwijt....
O wat schrikken is dat zeg. Gelukkig kan je bij haar blijven. Hopelijk slaapt ze wat, en is het morgen een stuk beter
Oef, beterschap en goed dat ze even ter observatie ligt en je erbij mag zijn. Nacht goed doorgekomen?
Bedankt voor jullie lieve reacties. Met dochterlief gaat het uitstekend. Ze is de nacht heel goed doorgekomen, alsof er niks gebeurd is. Toch fijn dat ze geen enkel risico wilden nemen.Oh, en met mama gaat het ook weer goed ☺️