Zelf in slaap vallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tinkerbel, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mijn kleine man is nu 4 weken en valt voorlopig echt nog alleen maar in slaap in de armen van zijn mama of pappa. Als hij een maal slaapt kan ik hem zonder problemen in zijn bedje leggen, wordt ie niet meer wakker.

Maar vanaf welke weken moet ik het hem gaan aanleren dat ie zelf als ie half wakker is in slaap komt in zijn bedje?

Tinkerbel ;)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

daar zijn wij nu pas mee "bezig". Dwz, bij gapen lekker naar bed en dan speelt hj nog even en daarna valt hij zelf in slaap

3. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Nick leggen we regelmatig wakker in zijn bedje. Meestal valt hij dan zelf in slaap, wel met een speentje welke we dan nog regelmatig terug in zijn mondje moeten doen. Gelukkig huilt Nick niet als hij in zijn bedje ligt. Soms als ik hem wel eens vast hebt wordt hij erg onrustig, dat ik hem op dat moment bijna niet rustig krijgt. Als ik hem dan in zijn bedje leg wordt hij meestal meteen rustiger. Dus voor hem is het een prettige plek.
    Maar zou me er nu nog niet druk over maken, denk dat het vanzelf wel komt. Lekker van genieten dat hij lekker in je armen in slaap valt!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hebben wij vanaf een maand of 2 gedaan geloof ik, kan het me niet eens meer goed herinneren.
    Zodra ik het gelezen had in het boek over inbakeren en regelmaat, ben ik er mee begonnen.
    Misschien was het zelfs wel voor de 2 mnd.

Deel Deze Pagina