wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bubbles2006, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubbles2006

29 feb 2012
    20
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Halloo dames,

zijn er misschien meer dames die last hebben van hun maag..
    Ik ben nu 6 weken zwanger maar mijn maag borrelt de hele tijd niet van die honger borreltjes maar echt borrelen.. bijv als je ziek ben geweest je daarna weer gaat eten en je maag aan het werk moet.

zijn er meer die dit hebben ? en wat kan ik ertegen doen..
    want het is zoo irritant.. en ik voel me er niet prettiger bij.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groet,

2. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als mijn maag onrustig is ga ik aan de venkel thee, voor mij werkt dit.

Groetjes Eva

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik gebruik spul tegen maagzuur, antagel. Het werkt ook tegen opgeblazen gevoel enzo. Het is zonder recept te krijgen bij de apotheek.

4. bubbles2006

29 feb 2012
    20
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    ja maar rozeroos het is niet echt maagzuur..
    je kan het beetje vergelijken alsof je nadat je ziek ben geweest en je weet beetje gaat eten je maag gaat dan van allerlei geluiden maken. en borrelen enz.

maar mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is bij een beginnende zwangerschap.. bedoel 6 weken is natuurlijk nog niets.... we hebben woensdag de eerste echt (JEEEEJ!!) anders vraag ik het de gynecoloog maar dacht hier kunnen ze me vast wel helpen..

kijk me darmen ben ik gewent en dat die nu helemaal tegenwerken tja had ik ook niet naders verwacht.. bedoel extreem spastische darm en zwangerschap is niet echt een topcombi maar een borrelende maag (al paar dagen) had ik nog nooit van gehoord..

Deel Deze Pagina