Hier verschonen, eten, spelen en weer naar bed. Zijn wakkere periodes duren max. 1 uurtje inclusief voeding. Dit is wel compleet anders geweest in het begin hoor, maar sinds hij 7 weken is zo'n beetje dus dit ritme. Ik ben er wel achter gekomen dat ik hem alleen maar in bed moet leggen om te slapen, en dus niet in de box. Hij kan het niet overzien dan of ie nou moet spelen, of slapen met als gevolg dat hij dan ging jengelen. Nu dus alleen spelen in zijn box en slapen in zijn ledikant. Daarbij moet ik hem bij de eerste gaapjes wegleggen anders werkt deze magie niet meer haha. Het gevolg van dit vele slapen is een hoop rust in dat kleine lijfje, waardoor hij nagenoeg nooit huilt! Hij kan de dag goed overzien omdat elk blok hetzelfde brengt. Ik week laatst van ons flesjesritueel af en daar moest hij van huilen. Ik zet hem altijd in de keuken in de maxitaxi zodat hij kan zien dat ik bezig ben met zijn eten. Nu had ik dat een keer niet gedaan en hem in zijn wippertje op de grond gezet zodat hij me niet echt kon zien. Nou, dat week dus blijkbaar al teveel van z'n ritme af. Wel zorgde ik tijdens de moeilijkere periode dat ik hem nooit naar beneden haalde als het tijd was om te slapen (en hij dus al gegaapt had). Ik troostte hem boven, en legde hem daarna (meestal weer wakker!) weg. Soms moest ik dit wel drie keer herhalen maar het werpt dus nu echt zijn vruchten af. Zie alleen een beetje op tegen het volgende sprongetje, straks brengt het mijn heerlijke schema van slag