Slaapapneu

Discussie in 'De lounge' gestart door SG2007, 26 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ok. Heel fijn dat het thuis kan. Bij mijn broer was het in het ziekenhuis maar dat is al heel wat jaar geleden.
    Ik herken veel klachten die hier beschreven worden dus grote kans dat ik het ook heb. We gaan het meemaken. Morgen eerst maar even langs de ha.

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Mijn stiefvader stopt 58 keer per uur. Met masker gaat het echt zoveel beter! Hij merkt echt verschil!
    Hou er wel rekening mee dat de procedures bij operaties ed met slaapapneu anders kunnen zijn. Bij hem zijn ze bv bang dat hij niet zelfstandig uit de narcose kan komen en daarom worden de dingen anders aangepakt en opereren ze eerder niet dan wel. Maar hij heeft het echt heel ernstig.
    Daarnaast schijnt overgewicht ook een van de oorzaken te kunnen zijn. Geen idee hoor of dat bij jou van toepassing is, maar mocht dat wel het geval te zijn, dan valt hier misschien ook nog wet winst te behalen.

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Net naar de huisarts geweest en de doorverwijzing is binnen. Wachttijd is ongeveer 3 weken, valt mee dus. Zo maar even bellen om een afspraak te maken.

4. SG2007

SG2007 Actief lid

15 dec 2016
    224
    1
    18
    Vrouw
    @ballon, bedankt voor je verhaal.
    @RoBiJe, wat fijn dat je een verwijzing hebt! Ik heb ongeveer een maand moeten wachten op het onderzoek, maar toen had ik binnen 1 dag de uitslag en binnen 2 dagen de cpap.

5. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wat fijn dat de uitslag zo snel was.
    Heb net al gebeld, maar het was druk en er werd gevraagd om op een later tijdstip terug te bellen. Probeer het zo nog wel een keer.

Deel Deze Pagina