Ik denk dat het mij wel 1000x per dag overkomt. .. Zomaar, vanuit het niks komt er een boel liefde opgeborreld vermengt met een heleboel trots en oprechte verwondering... dat zoiets moois & puurs bestaat. .. dan wil/moet ik ze zomaar even kusjes geven, knuffelen en besnuffelen mijn kinderen. .... ik geloof dat ik verliefd op ze ben... ♡♥♡♥♡♥♡
Ik denk niet dat je zoiets in de lounge moet plaatsen.. Beetje lullig voor de mensen die geen kinderen kunnen krijgen of al lang aan het proberen zijn.. Maar ik snap je gevoel
Ik vind dat je best je liefde mag uiten/ spuien, er is al veel te veel ellende te lezen!! Er zullen vast mensen zijn die het niet fijn vinden om te lezen over geluk van anderen. Maar het is toch heerlijk om gelukkig te zijn!!! Ik herken je gevoel. Ik geef hier op de bank ook nog even een knuffel weg
Ja daag.... zo kan je bezig blijven hoor. Ik herken het gevoel heel erg TS! Ik heb dit ook, maar dan als ik aan de beeb in mn buik denk... Ben gewoon helemaal hyper-blij en gelukkig 24/7 bijna hahhaa
Ik zou ook niet weten waarom dat niet mag in de lounge. Er is al genoeg ellende op de wereld. Mogen we onze kindjes buiten ook al niet meer knuffelen of een kus geven? Want stel dat er mensen langs lopen die ongewenst kinderloos zijn.. Lekker van genieten!
Niet echt een goede vergelijking, want dan kun je er niet omheen. Dit topic in een ander subforum zetten is een kleine moeite. En volgens mij hoort dit topic ook bij baby & dreumes volgens de regels.
inderdaad een kleine moeite. .. zelf 9xiui en2x icsi door moeten maken dus weet hoe confronterend het kan zijn. .. had er bij het plaatsen niet aan gedacht. .. wilde het gewoon even kwijt. ..
Geniet er van he! Het blijft zo bijzonder: die mooie kleine mensjes... Ik heb het hier, en de oudste is bijna 8 (aaahhh) nog steeds soms:is dat echt van mij? Daar ben ik de mama van??? Heerlijk.... )
Hier ook heel vaak en vaak zwijmel ik op de stomste momenten. Als hij aan het eten is hij smakt zo heerlijk en netjes, of drinken dat is nog schattiger. Dan zwijmel ik helemaal. Soms leg ik hem op de rug en hou ik een balletje met een touwtje boven hem en dan gaat hij heel happy met de handjes tegen dat balletje slaan. Dan heeff hij nog zo een babygezichtje. Dan zwijmel ik dus ook. Of als hij lekker aan het spelen is, dan zet ik me vaak neer om naar hem te kijken. Hij kan echt heel mooi spelen en zingen tegelijk pfffff zwijmel. En zo kan ik nog uren doorgaan
Hihi, ja, herkenbaar hoor! heb dochter van 5 maand. Ze zit al in de kinderstoel, ze vind het geweldig om een tijdschrift te "lezen", hoe ze dan super geconcentreerd met die pagina's zitten rotzooien, van die tuitlipjes en kwijlen van inspanning! Laatst ook fruithap aan het voeren, terwijl zij aan het "lezen" was; mondje ging open voor het lepeltje, maar het boekje was interessanter, haha! Of als ze bij me op bed ligt om haar fles te drinken, vooral savonds, na het badje, dan valt ze in slaap(en ik ook!), maar dan moet ik van mijn gevoel altijd mijn gezicht in haar nekje of tegen haar bolle wangetje drukken, zoooooo lief. Oja, en als we gaan wandelen met de hond! ze houd 'm heel goed in de gaten, en lachen als ie bij de wandelwagen staat Zijn al dikke vriendjes!