Ik heb vanmorgen mijn zoontje chris voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal gebracht. Hij vond het geweldig, we waren er al 2 keer geweest voor een intake gesprek en kennis maken met de juf dus onbekend was het voor hem niet. Chris ging gelijk spelen en had al heel snel de hoek met auto´s gevonden. Toen ik weg ging kreeg ik snel een kus en hij zwaaide even net of hij zeggen wou ben je nog niet weg. Chris had er dus weinig erg in dat ik weg ging, maar ik....... ik heb krokodille tranen gelaten in de auto. Ik vind het zo rot dat ik hem achter moet laten, ik heb hem al 2,5 jaar om mij heen en nu is het zo stil in huis. Sorry voor mijn gezeur maar ik heb er nogal moeite mee
nou dat hoor ik wel meer hoor! niets om je voor te schamen.... het is ook niet niks zo de eerste keer mijn vriendin bracht haar kleintje voor de eerste keer weg en ze was zo overdondert dat ze aan de verkeerde kant van haar auto instapte en toen ze dat in de gaten had daar ook een potje heeft zitten janken en toen maar snel achter het stuur gestapt en weg dus je bent echt niet de einige! maar wel fijn dat hij het gelijk leuk vond groetjes
het went gelukkig snel hoor! zeker als ze het er zo leuk vinden. Bij ons zijn ze allemaal al met 2 jaar gegaan, en de laatste, nu een week geleden.En ik vind het heerlijk even 2 uurtjes echt voor mezelf
Toen ik Roan eerste keer wegbracht heb ik ook staan janken!Hij vond het ook prima dat we weg gingen en ik had er vreselijk moeite mee,je laat je kind toch bij een vreemde achter! Nu heeft hij een periode dat hij huilt als ik weg ga,is ook niet leuk!
Ik heb chris net opgehaald en hij vond het super leuk. Hij heeft lekker met de auto´s gespeeld en volgens de juffrouw was het net of hij er al een lange tijd was. Hij heeft overal aan mee gedaan en was helemaal enthousiast. Dit vind ik wel prettig, ik ga hem vrijdagmiddag toch met een geruster gevoel wegbrengen.
Hoihoi, Dit gaat je nog een keertje gebeuren kan ik je zeggen...... Mijn zoontje is gisteren vier geworden dus mocht hij vanaf vandaag naar de basisschool. Nou ik heb in de auto lekker een potje zitten huilen...... Je bent dus echt niet de enige ! Enne, geniet van die paar uurtjes voor jezelf ! Groetjes Monique