Ik ben bezig met et fotoboek voor mijn dochter. Nu wil ik dar ook dingen in vermelden die momenteel spelen. Zo heb ik nu de eerste zwarte presidentskandidaat en de wereldwijde kredietcrisis. Iemand nog een optie, de gruwelijke dingen liever niet.....
Iets over je favo tv programma ? Dat staat hier namelijk in m'n babyboek : Iedereen keek op tv naar .... oja nog wat over sport misschien wat feitjes? Winnaars van de olympische spelen? van Maarten van de Weijer? Of Edwin van de Sar stopt met keepen ? Je hebt wel een dochter, maar misschien kun je zo zelf nog wat anders bedenken? Goud van de dames zwemsters op de O.S ? Een kindje van een bn'er die ook geboren is in dezelfde maand als jouw kindje?
hihi , heb jij ook een baby boek van; raad eens hoeveel ik van je hou? of gewoon toevallig dezelfde vragen ?
Dat was in 2007 ! Er werd hier een tijd terug een héle goede site vermeld, daar kun je datum intypen en er komen allerlei feiten over die dag naar voren. Je kunt zelfs een datum intypen en het weer van die dag zien. Ik dacht dat Elmo die site ook onder haar favorieten had staat ivm een babyboek. Misschien kan ze hier even reageren? Ik had hem ook opgeslagen, maar ben weer te enthousiast met deleten geweest .
Hebben jullie in Nederland zo op het einde van het jaar geen nieuwsjaaroverzicht? Duurt wel nog eventjes.
Zelf uitgeroepen onafhankelijkheid van Kosovo En de oorlog in Georgie De Nederlanders in Afghanistan De spelen in China en het gedoe met die vlam Het aftreden van die Groenlinks gast maar das nogal komkommertijd nieuws denk ik... Dat verhaal om Ingrid Bethancourt Aanhouding van Karadic Dat knip- en plakwerk van Wilders Het oppakken van Gregorius Nekschot Het rookverbod Holleeder / Hells Angels en dat soort figuren
Wat een ontzettend leuke site, dank j wel! De andere ook bedankt voor de tips ik heb er zeker iets aan. Dat nieuwsoverzicht hebben we in Nederland ook maar ik ben al niet echt een freubelaar dus wanneer ik wacht tot het jaaroverzicht ben ik bang dat het er niet meer van komt....