mijn dochter van bijna twee had altijd al even tijd nodig om in slaap te komen. ze lag dan vrolijk te zingen in bed. nu is ze ziek geweest en mama is hoogzwanger dus erg gevoelig op dit moment. ze heeft door dat er van alles gaat veranderen en hangt nu erg aan me. maar ze wil opeens niet meer in haar bed slapen. als ik haar in bed leg klimt ze er zo uit en gaat haar hele kamer door. vond haar gisteren op de vloer voor de deur! en gisterenavond was ze tot 12 uur wakker al gillend om mama...... wat te doen. ik laat haar nu steeds boven. leg haar terug in bed zonder wat te zeggen!!! maar voel me zo slecht omdat ze zo huilt.... wat vinden jullie!! doorzetten!!! groetjes marij
Doorzetten! Als je nu toegeeft kom je er, denk ik, weer heel moeilijk vcanaf... Hoe moeilijk het ook is.
Hier hielp het (na een periode van ziek-zijn) om Iris dan even uit bed te halen en samen voor het raam te gaan staan. We keken dan even naar buiten en als ze weer helemaal rustig was stopte ik haar weer terug in bed. Ook zei ik dan dat ik over 5 minuten weer kwam kijken. De eerste avonden moest ik dat wel meerdere keren doen, maar dat werd al snel minder en na een kleine week was het over.