Hallo, wanneer zijn jullie voor het eerst met je peuter/kleuter naar de bios gegaan? En hoe ging dat? Aanstaande donderdag zou ik graag naar de nieuwe Plop film gaan met mijn zoontje van 2 en half jaar. Hij is helemaal gek van films.
ik lees ook even mee , want ik zou ook graag een keertje willen gaan maar vraag me af of ze wel stil blijven zitten gedurende 1.5 uur ...
ben benieuwd. De film duurt zelf 65 min. Ik denk dat het wel redelijk vol te houden is. Ik heb namelijk nog vrijkaarten voor de bios... een mooi excuus om het uit te proberen met de kleine
als je zoontje al gek van films is denk ik dat hij het wel gaat vol houden,lees dat het 65 minuten duurd. ik ben in oktober naar het theater geweest met me meissie naar het zandkasteel en dat duurde ook een uurtje en dat hield ze makkelijk voor en ben afgelopen zondag naar woezel en pip geweest dat duurde ook bijna een uur. zou het gewoon proberen gaat het niet dan kan je altijd nog weg gaan.
Zou t idd ook gewoon proberen, als techt niet lukt ga je gewoon weg...Vind een uurtje nog wel te overzien.
Ligt een beetje aan je kindje denk ik.. Mijn jochie blijft max 15 minuten stilzitten voor een film/serie. Dus die hoef ik niet mee te nemen naar een film van een uur. Maar als jou kindje thuis ook lang zijn aandacht erbij kan houden, dan kun je het wel proberen..
Ligt heel erg aan je kindje denk ik. Ik ga zaterdag voor het eerst, had het eerder niet echt aangedurfd, want we hebben nogal een actief mannetje die niet echt kan stil zitten. Nu gaat dat veel beter. Veel plezier!
Heel vaak is mijn dochter heel rustig en blijft ze lekker tv kijken. Andere keren wil mijn dochter alleen maar rennen/vliegen/haasten en heeft ze nog helemaal geen rust in haar kont. Ik denk dat wanneer er een teletubbiefilm in de bioscoop draait ik het wel zou aandurven....... (helemaal in de teletubbies haha)
bioscoop is tuurlijk wel heel wat anders dan thuis voor de buis he? tis voor zon kleintje de eerste keer
Ben laatst met Yara naar Prinses Lilifee geweest (duurde volgens mij 50 minuten) moet zeggen dat het precies lang genoeg duurde. Die Plop Film lijkt mij ook leuk! Uurtje moet te doen zijn. Lekkere dinngetjes meenemen, drankje erbij. Heerlijk