Steekjes in onderbuik en erg onzeker!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aylin16, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb steeds last van kleine steekjes in mijn onderbuik? Het is anders dan bandenpijn want ik weet hoe dit voelt toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Heeft iemand hier ervaring mee? Word er erg onzeker van en denk steeds aan een miskraam....

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ja dat is altijd moeilijk te zeggen , wat die steekjes zal zijn.. als je het echt niet vertrouwd , gewoon de verloskundige bellen , misschien kan je gelijk langs komen en zij vertellen wat het misschien is..
    succes meid..

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik hebn dat in het begin ook erg gehad, en ook het gevoel dat ik ongesteld ging worden.

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik vind het dood eng steeds kleine steekjes...Wat een onzekerheid die rotte eerste weken bah! Ben net een beetje aan het idee gewend en nu al weer onzeker of het allemaal wel goed zal gaan...?

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik had ook enorme krampen en steken, dacht iedere keer als ik naar ´t toilet ging dat ´t mis zou zijn.
    Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Wanneer heb je je echo?

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb mijn echo met 8 weken dus over 1,5 week. Het zijn steeds kleine steekjes weet echt niet wat het kan zijn maar word er dood zenuwachtig van :(

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik kan wel 10 dingen bedenken die die steekjes zouden kunnen zijn, maar de meest voor de hand liggende is dat er een kindje aan ´t groeien is en dat je baarmoeder daarom hard aan de slag is ;)

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dank je San79 is toch weer een beetje een geruststelling. Ik betrap mezelf erop dat ik veel dingen ga vergelijken met mijn vorige zwangerschap...En dit soort steekjes heb ik nooit gehad dus word er ontzettend onzeker van!

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja je kunt jezelf helemaal gek maken, ik weet er alles van! Gelukkig heb je een vroege echo, dat scheelt al iets.
    Probeer niet te veel te vergelijken. Een vriendin van mij is 2x zwanger geweest, en het verschilde als dag en nacht.
    Ik heb makkelijk praten, dat weet ik wel, maar toch ;)

Slaaplekker alvast.

10. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik heb dit ook gehad van die soort speldenprikjes. Alleen wel rond 14 weken dan maar was ook erg onzeker en belde ook de VK deze konniets anders bedenken dan bandenpijn oid maar alles was wel oke, iig geen miskraam ;)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier dus precies hetzelfde speldenprikjes idd dat is het juiste woord. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje heb ik dit niet gehad. De verloskundige zei vorige keer al dat ik eerder last zou kunnen krijgen van mijn rug, bekken en banden omdat ik binnen een jaar weer zwanger ben geraakt. Maar volgens mij voelde de bandenpijn bij mijn vorige zwangerschap heel anders. Dit maakt me dus zo ongerust... :(

Deel Deze Pagina