Hoi, even een vraagje: Ik heb sinds vandaag een nieuwe draagzak (manduca). Wat doe ik mijn kleintje in deze draagzak aan? Ik gebruikte eerst altijd de Tricot Slen en dan deed ik hem alleen een extra vestje aan en een extra paar sokken + slofjes. Maar deze draagzak is wel iets minder warm, omdat er minder 'doek' om hem heenzit, dus ik ben bang dat dat te koud is. Wat doen jullie?
Dun jasje, mutsje, beenwarmertjes of kniekousjes , slofjes en dan bij mij in de draagjas (niet een hele dikke)
Gewone kleding, dan in de draagzak, over de draagzak doe ik een fleecetrui, daaroverheen een jas die me te groot is, zodat ik die dicht kan doen, en een mutsje op.
Ik doe zl een fleecepak aan (van Hoppediz, hele fijne dingen en niet duur) en een bivakmuts (aangezien dat de enige muts is die niet draait). Het fleecepak heeft handjes en voetjes, dus die worden niet koud. Als het erg koud is hang ik een cape om ons beide heen, heel warm en knus.
Vorige week met die kou had ik haar een skipakje aangedaan en ik krijg via mp een draagcover van hoppediz
Bedankt voor de reacties! Een draagjas heb ik niet, maar denk dat ik hem een extra broekje ga aantrekken/kniekousen+extra sokjes+slofjes/een dik vest en een mutsje met wantjes. Gelukkig vriest het niet meer, scheelt alweer een hoop! Wat dat betreft ben ik blij als het lente is, hoef ik niet al die laagjes meer aan te trekken