Dochter heeft zelf een hele planning aan het begin wil ze eierkoek met slagroom versieren, als de film begint minisnacks. Rest weet ik niet maar ze denkt dat cola bij ontbijt ook kan
Misschien best een goed idee als je de hele nacht door gaat of maar een paar uur slaapt.. Is ook wel een leuke voor : mag mijn peuter van 3 om 20:00 uur nog cola? Mag mijn puber van 11/12 om 7 uur ‘s morgens al cola drinken?
"L wordt helemaal gek van mij want ik heb zoveel zin in morgenavond dat ik er heel de tijd over begin!" ---- Vanmiddag nog drinken gekocht, volgens mij hebben we nu alles
Met kleine oogjes Nee viel mee. Ik ging rond half 12 naar bed, denk nog een klein uurtje gestommel gehoord. Zelf zeggen ze dat van 2 tot half 8 iedereen sliep. Tegen 8e hoorde ik ze weer. Ontbijt deel 1 chips en chocola vsn gisteravond, daarna nog afbakbroodjes. En weer film gekeken. Gisteravond prince&me1, nu prince&me2. Over een uurtje naar de auto
Haha mooi leermoment. Ze hebben het volgens mij super leuk gehad. Ik denk dat ze er voorlopig nog over hebben
De woningdeur zit snachts eigenlijk nooit op slot aan boord als we er zijn dus dat id geen probleem. Alleen het lopen snachts buiten vind ik geen goed idee
Hahaha nee dat leek mij ook geen goed idee vandaar dat ze je moeten roepen Dan maar binnen. Eerst maar eens bijkomen. Of anders bij een van de andere meiden
Disco-avond is ook altijd leuk! Film kijken Gezellig hoor! Mijn dochter heeft al een aantal slaapfeestjes gehad. Altijd een groot succes. Er wordt inderdaad (natuurlijk) niet veel geslapen. En de volgende dag worden de kinderen om ongeveer 10.30uur weer opgehaald.
Oh zo ik dacht om de deur van het slot te doen. Maar we zien het van de zomer wel. De eerste 3 weken kan sowieso niet