jaja dat is het MOE-derschap! Ik geloof dat ik sinds ik kinderen heb niet meer zo heb geslapen als dat ik deed toen ze er nog niet waren, het went wel dus dat scheelt. Ik heb nu ook minder slaap nodig dan voorheen... want als het geen honger is dan is er wel 1 ziek, dan komen de tanden en ga zo maar door.... succes!
Ik slaap al ruim 6 maanden geen enkele nacht nog door en in combinatie met 3 kinderen en 3 dagen werken per week, gaat het mij nu wel opbreken. Ik drink liters koffie maar op den duur gaat de rek er toch uit. Sterkte hoor!!!
Jeetje meid wat vervelend dat je je zo voelt. De meiden voor mij hebben al goeie tips gegeven. Ik zou een voeding proberen te geven om 23 uur en dan zal je merken dat de tijd ertussen steeds wat langer wordt. Ik wisselde vaak af met mijn vriend en toen mijn zoontje langere nachten maakte toen deed mijn vriend de late fles en ik de vroege. Echt er komen betere tijden!! Sterkte meid
Mijn eerste reactie was ook wauw! Dochter slaapt hier wel eens een nacht door maar meestal komt ze nog om 3 uur en ergens tussen 6 en 7. Vroeg op bed gaan blijft er ook een beetje bij en ik heb zo meestal een uurtje of 5 slaap per nacht. 'k Moet ook werken dus dat vind ik wel pittig zo. Late avondvoeding werkt hier ook niet dus dat probeer ik ook niet weer. Ze krijgt hier om 19.00u de laatste voeding maar de laatste avonden is ze steeds wakker en krijgt ze rond half 9/9 uur nog een voeding maar dat komt ze ook nog rond 3 uur. Ze zal het wel nodig hebben ik geef hier bv dus kan het niet uitbesteden. M'n man heeft hier wel heel wat nachten op de logeerkamer doorgebracht zodat hij door kon slapen en in het begin sliep ik weer lekker samen verder na de ochtendvoeding tot een uurtje of 10. Of in het weekend nam hij haar mee naar beneden zodat ik nog even een uurtje kon slapen. 'k Geloof dat het bij mij ook rond een week of 6 een beetje begon op te breken. (en nu ook weer... dus moet maar eens vroeg op bed gaan)