Slaapgebrek, gevolg gekke actie's!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikke1981, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahaha geweldig!

Had een paar weken geleden, hup met mn zoontje naar buiten, en hij bleef maar roepen toen we nog thuis waren, schoenen aan, jaaa schat je hebt je schoenen aan.
    Totdat we buiten liepen en dan zoet dat hij zn sloffen nog aan heeft en hij niet meer mee naar binnen wilt om de schoenen te wisselen

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Dit heb ik ook gehad alleen had mijn zoon de schoenen andersom aan, linkerschoen aan de rechtervoet en andersom ;) en hij maar wijzen naar zijn schoentjes dat er iets niet klopte en het duurde even voordat mama het door had :)

3. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hahaha dit is echt hilarisch!
    Er schiet me er nog 1 te binnen..... romper vergeten met aankleden.. of idd de luier vergeten en dan in het zwembad aankomen en raar opkijken dat ze zo nat is!
    Of naar het zwembad gaan en dan je eigen zwempak vergeten, of naar de sportschool gaan zonder sporttas (was vandaag nog). Je man proberen te bellen wat maar niet lukt omdat je je eigen nummer aan het bellen bent ...... ja ik ga nu helemaal los!
    Wat erg eigenlijk he? Ik maar denken dat onze hersenen verweekt zijn door de zwangerschao.... hahaha nee hoor het is gewoon chronische moeheid door slaapgebrek!

Deel Deze Pagina