15 weken maar voel niets? Iemand ervaring?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje123, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ladies,

ik ben 15 weken zwanger, maar ik voel niets. Heel af en toe wel iets van trekken in mijn buik, maar kan het niet echt bandenpijn noemen.
    heb ook geen symptonen echt meer. Nog ook niet echt een buikje begint een klein beetje.
    1 week en 3 dagen geleden was ik nog mij de gyn. en heb ik het hartje gehoord. Maar ik ben zo bang dat het hartje er toch mee ophoudt. en nu heb ik er ook nog over gedroomd.
    heeft iemand hier revaring mee? zijn er meerdere vrouwen die weinig tot niets hebben gevoeld een periode? want op internet lees ik alleen maar vrouwen met bandenpijn en behoorlijke buikjes al. maak me daarom toch zorgen. waneer kan ik verwachten dt er iets gaat beginnen?

:(

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    meis, probeer je niet zo druk te maken want dat is niet goed voor je maar ook niet voor je kindje.

Ik had ook erg weinig symptomen en ik heb ook veel weken niets gevoeld. Geen bandenpijn, helemaal niets. Je gaat je na de 3 maanden vaak wat beter voelen, dat is heel normaal.

Het is logisch dat je onzeker bent, maar vertrouw op je lichaam en je kindje. Straks ga je je kindje voelen en ook dan blijf je af en toe onzeker.

Maar kijk naar mijn banner, dus het komt vast wel goed. Heb vetrouwen en blijf positief. Een hartje stopt er niet zomaar mee. En als jij een goede echo hebt gehad, dan moet je juist lekker positief zijn en blij.

Dat je buikje nog niet groeit, zegt helemaal niets. Bij mij duurde het ook even hoor voordat je het goed ging zien. De ene groeit nou eenmaal sneller als de andere!

Blijf positief!!

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Zoals je denk ik al weet verwijnen de meeste klachten en kwaaltjes na de 12/13 weken en begin je je weer als vanouds te voelen, hier is niets mis mee.
    Ik neem aan dat dit je eerste kindje is? Dan begint het (zien) groeien van je buik wat later als dat je hoopt (bij mij begon het pas rond een week of 18 duidelijk te groeien).
    Ook het niet voelen van je beebje is nog normaal met de 15 weken. Dit is namelijk al vrij vroeg (sommige voelen het wel), en de meeste beginnen het pas rond de 17/18 weken iets te voelen. Ook ligt het eraan waar de placenta zit gevestigd heeft. Bij mij is dit namelijk voor aan de buikkant, en daardoor zal ik straks de beeb later gaan voelen.
    Probeer van je zwangerschap te genieten, er is niets waar je je zorgen om hoeft te maken.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wees blij! Nee hoor, ik begrijp je wel maar geen symptomen is vooral erg lekker. Die symptomen zijn namelijk helemaal niet zo gaaf en de kans dat ze toch nog gaan komen levensgroot! Je hebt gewoon een goed lijf wat zich makkelijk aanpast aan de zwangerschap. Ik heb in deze zwangerschap ook nauwelijks ergens last van (behalve vermoeidheid) nou die buik van mij groeit wel hoor. In de komende maand ga je echt je buikje wel zien groeien. Koop zo'n mama meetlintje dan kun je het bijhouden.. is hartstikke leuk zeker als je het aan de buitenkant nog niet zo goed kan zien. (Troost je; een vriendinnetje van mij is 30 weken zwanger en daarbij kan IK het nog altijd niet zien...maar dat is echt uitzonderlijk)

PS: raar dromen hoort bij de zwangerschap. Sommige vrouwen dromen dat ze hun kind achterlaten op een vliegveld ofzo. Hoort er allemaal bij en zegt helemaal niets! Proberen je niet zo druk te maken. Vertrouw op je lijf! Je mag nog 25 weken (dat is een HALF JAAR) afzien! ;)

Deel Deze Pagina