Is het niet een idee om hem in de ochtend als hij wakker wordt een flesje melk met wat pap te geven? Ik was ook aan moeilijke slaper en volgens mijn moeder werkte dit nog wel eens... Moeilijk voor je hoor! Sterkte!
Hij is nog geen twee, dus nog geen school. Hoewel school bij mijn dochter inderdaad ook niet geholpen heeft om beter te slapen...
Ja ik snap het helemaal. Ik denk ook dat het ritme is. Ookal vind ik 4 of 5 uur ook zeker geen normale tijd om op te staan maar ik weet niet wat ik er aan veranderen kan. Dat zal voor jullie ook gelden
Oh hihi dat heeft hij nog nooit gehad. Hij heeft enkel bv gehad en nu drinkt hij thee en water. Ik denk niet dat het helpt want het is geen honger waar hij wakker Door wordt. We ontbijten 7.30 uur en voor die tijd krijgt hij niks/vraagt hij nergens om. Maar bedankt voor het mee denken
Hier ook bv, en zowel bv als fles geprobeerd, maar hij had geen honger. Het is echt uitgeslapen zijn.
Ik ga momenteel door dezelfde hel maar dan nog net een tikkeltje erger. Mijn dochter word momenteel vanaf dat ze naar bed gaat (19:00 uur) minimaal 1x per uur wakker maar het gebeurd ook dat ze 3x per uur wakker word en gilt/huilt en schreeuwt dan alles bij elkaar.. En dan vanaf 06:00 uur is ze klaarwakker. Ik ben verrot. Afgelopen nacht ben ik er 8x uit geweest en mijn vriend ook 4x. En dat was alleen tussen 0:00 - 06:00 Daarvoor ook al tig keer heen en weer gelopen. En wat er aan de hand is? Geen idee
Heeft ze wellicht pijn? Ik zou toch een keer een zetpil proberen om te testen.... En als ze bij jullie ligt?
@pietje1987 en @Shakes , ze heeft der arm gebroken dus het zou daar mee te maken kunnen hebben maar ze zegt zelf dat ze geen pijn heeft. Als ze pijn heeft wijst ze altijd precies aan waar het pijn doet of zegt ze dat ze bijv au heeft aan der oor. Zetpil werkt niet, die hebben we gisteren geprobeerd. Bij ons liggen helpt ook niet.
Ach wat zielig voor jullie meisje (en jullie!)! Ik zou het dan wel in die hoek zoeken, of had ze het daarvoor ook? Geeft ze zelf aan waarom ze wakker wordt? Anders misschien toch even naar de huisarts!
Dat zou wel kunnen maar het is 3 weken geleden gebeurd en nu ineens sinds deze week is ze zo. Ik zou dan verwachten dat ze gelijk zo onrustig zou zijn qua slaapgedrag. @pietje1987 nee het is echt sinds deze week. Gips heeft ze al 3 weken Ze huilt alleen en zegt niet waarom ze wakker is. Vervolgens wilt ze niet meer slapen.
oh joh dat geeft niet! Alleen maar fijn voor mij dat er herkenning is. Soms denk ik echt dat ik iets verkeerd doe. We hebben wat betere nachten gehad. Dat hij 2x wakker werd. ..Maar hij blijft vroeg komen. Afgelopen week zijn wij enorm druk geweest (mijn zaak verhuizen, mijn ouders verhuizen, kinderkamers in orde maken) dus het kwam helaas vaker dan ons lief was voor dat we pas om half 8 aten en de kinderen om 21.30 uur aan het slapen hadden. Daardoor wel rustigere nachten maar gewoon 4.30 uur weer wakker en energie voor 10! Ongelooflijk. Wat ik wel vervelend vind, maar nu toch maar accepteer, is dat ik bij hem ga liggen bij het naar bed gaan. Hij komt er continu uit anders. Het duurt wel ff voordat hij gaat slapen dan maar het kost ons bakken minder energie.
@Babyopkomst , jeetje dat is wel heel erg vroeg ja C word meestal rond 06:00 uur wakker. Wij hebben een slaaptrainer gekocht en deze staat nu op 06:30. Tot die tijd mag ze als ze wakker is op der kamer spelen. Wel fijn dat je een manier hebt gevonden waarbij die makkelijker in slaap valt. Althans waarbij het jullie minder moeite kost Hier is ze vannacht 1x wakker geworden, toen had ze een snotneus. Om 05:30 was ze klaarwakker Maar wat een verademing dat ik weer een beetje normaal geslapen heb.
@Shakes, @pietje1987 & @Babyopkomst De oorzaak is gevonden. Het was blijkbaar wel pijn, der arm is ontstoken en geirriteerd. Niet zo gek dus dat ze wakker werd.