(Ff geen idee of dit in de goede rubriek staat) Mijn vraag is dus: hoelang zijn jullie 'bezig' geweest voor de eerste en hoelang voor de tweede? In mijn omgeving zijn de alle stellen bij een tweede veel sneller zwanger geworden.. Zou dat toeval zijn? Ben zomaar nieuwschierig (Nouja zomaar..? Lijkt toch een beetje te gaan kriebelen...)
Heb endometriose maar na laparoscopie was ik gelijk zwanger. Tweede ook gelijk zwanger (per ongeluk op eispong geklust. Nu ben ik zwanger 5 maanden na miskraam. Dus ik kan relatief snel zwanger worden. We wilde zoiezo geen groot verschil in leeftijd liefst 1.5-2 jaar. Veel hangt af of jullie dat doelbewust zouden gaan gebeuren of niet. Als je ovulatie bijhoud en zwanger wil worden is kans groter dan als je dat niet doet. En is echt per persoon afhankelijk. Mijn vriendin was zwanger van eerste gelijk per ongeluk en bij tweede duurde dat 2 jaar gericht bezig zijn
Bij de eerste na een maand. Bij de tweede per ongeluk Had die maand de pil vergeten en we dachten het 'buiten mijn eisprong om' te doen....en dat is GELUKKIG niet gelukt
De eerste na 9 mnd, tweede na 4 mnd. Maar is toeval denk ik hoor, of moest wellicht bij de eerste langer ontpillen ofzo, wat gedoe gehad met cystes eerst..., ma na 5 mnd ofzo
1e zwangerschap (miskraam na 11 weken) - 2 mnd Oudste gelijk de eerste keer raak Jongste niet gepland. Door antibiotica werkte de pil niet denken we
Hier de tweede 3x zo lang, maar beide keren toch heel vlot (eerste gelijk raak, tweede in de derde maand)
Eerste 6 maanden en de 2e 4 maanden. Heeeeeeel onregelmatige cyclussen de eerste met hulp van ovulatietests. Bij de 2e herkende ik (misschien beetje ranzig) het draderige slijm. Meteen gaan klussen en ik had het goed 😉
Bij allebei meteen zwanger. Bij de eerste direct na de pilstop, bij de tweede direct eerste keer zonder voorbehoedsmiddelen (ik wilde na de eerste niet meer aan de pil ivm hormonen).
Eerste keer na anderhalf jaar, maar is miskraam geworden. Daarna na drie maanden zwanger geworden en zoon is nu twee jaar! Nu zwanger van de tweede en we hebben er zes maanden over gedaan! Dus een stuk sneller! Gelukkig!
Bij de eerste 5 maanden na stoppen met de pil, tweede 3,5 maand na de bevalling van de eerste. Na deze bevalling ga ik terug aan de pil