Ik ben ook een echte buikslaper en kon met 5 weken al niet meer lekker op mijn buik liggen Maaaarrrrr de oplossing: Een voedingskussen aanschaffen Echt super, gewoon een been eroverheen en buik ertegenaan zo lig je toch nog half op je buik. Weet niet hoelang ik dat kan blijven doen, ik lig de laatste tijd eigenlijk ook niet lekker meer :x
Ik ben ook een buikslaper en wil ook een voedingskussen aanschaffen want ik slaap me toch verrot! Dan komt zo'n voedingskussen toch goed van pas he.
zou toch gaan aanwennen om op je zij te gaan slapen omdat op een gegeven moment op je rug slapen niet al te best meer is (sluit een holle adre af waardoor de zuurtsoftoevoer naar je kindje wat minder wordt) En je kunt dan een (steun)kussentje tussen je knieen/benen nemen voor het ondersteunen van je bekken.
Nou dames Gisteren bij de hema een voedingskussen gaan halen en ik kan je vertellen Ik heb erg goed geslapen. Mn vriend iets minder schijnbaar maar goed t gaat nu even over mij Dus idd een aanrader ga zo'n ding halen