welk advies opvolgen...?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Debstertjuh, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zheb woensdag met 31,5 week de 2de groeiecho gehad. Nou zagen ze dat de buikomvang een afbuigende lijn had en ligt nu op de ondergrens...
    De echoscoptiste zou de gegevens naar mijn verloskundige sturen voor verdere beoordeling. Deze belde nog die middag terug met de mededeling dat ik naar het ziekenhuis moet voor echo en controle gynecoloog. Daarbij vertelde ze ook dat ik moest stoppen met werken en rust moet nemen!
    Nou ben ik dus vandaag bij de gynecoloog geweest, maar die heeft me weinig adviezen gegeven! De achterstand van het buikje was in het ziekenhuis zelfs een paar daagjes meer... Maar over stoppen met werken en rust houden was hij wat vaag. Tja hij wist immers niet waar de achterstand door kon komen (navelstreng meting was goed en vruchtwater ietsje afgenomen)

Maar waar doe ik nou verstandig aan? Advies van verloskundige opvolgen en rust nemen, of gewoon weer aan het werk gaan?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het advies van de verloskundige opvolgen. Door rust te nemen kan het zijn dat die kleine beter groeit.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina