Goedenmorgen, ik zal me wel zorgen maken om niks. Maar hoor graag toch even de mening van andere vrouwen. Ik heb sinds een dag of 4. (Ben nu 16.6 wk) een vervelend trekkend gevoel links en rechts onder mijn heup. Links trekt het ook steeds naar mijn liezen toe. En ik vraag me af of ik me hier zorgen om moet maken. Heb ook last van hooikoorts en met niezen is het helemaal een vervelend gevoel.. xx
Dat zijn nou je banden! Die krijgen een oplawaai als je niest, en dat kan idd echt even heel k*t voelen. Straks, of misschien wel niet, kan je het ook voelen als je plotseling opstaat of omdraait in bed. Niks om je zorgen over te maken in ieder geval en gefeliciteerd
Vervelend he dat gevoel. Hier deze week ook veellast van mn banden. Meestal betekent dat je weer wat groeit. Gewoon even wat rustiger aan doen dan.
Typpische bandenpijn! Ik had er in die periode ook wel eens last van en vooral bij plotse, bruuske bewegingen. Soms als ik me draaide in bed kreeg ik een flinke pijnscheut, maar dat trok ook meteen weer weg. Wat later in de zwangerschap verdwijnt het helemaal, maar geen nood: je krijgt heus wel weer een ander kwaaltje