trekkend gevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by onzekereMama, May 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,136
    551
    113
    Female
    Gelderland
    Goedenmorgen, ik zal me wel zorgen maken om niks. Maar hoor graag toch even de mening van andere vrouwen. Ik heb sinds een dag of 4. (Ben nu 16.6 wk) een vervelend trekkend gevoel links en rechts onder mijn heup. Links trekt het ook steeds naar mijn liezen toe. En ik vraag me af of ik me hier zorgen om moet maken. Heb ook last van hooikoorts en met niezen is het helemaal een vervelend gevoel..
    xx

2. Djoess

Djoess Bekend lid

Dec 14, 2013
    560
    382
    63
    Female
    Haarlem
    Dat zijn nou je banden! Die krijgen een oplawaai als je niest, en dat kan idd echt even heel k*t voelen. Straks, of misschien wel niet, kan je het ook voelen als je plotseling opstaat of omdraait in bed. Niks om je zorgen over te maken in ieder geval;) en gefeliciteerd:)

3. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,136
    551
    113
    Female
    Gelderland
    Super, goed om te horen! Dankjewel voor je reactie x

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Vervelend he dat gevoel. Hier deze week ook veellast van mn banden. Meestal betekent dat je weer wat groeit. Gewoon even wat rustiger aan doen dan.

5. darkness

darkness Actief lid

Apr 5, 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Typpische bandenpijn! Ik had er in die periode ook wel eens last van en vooral bij plotse, bruuske bewegingen. Soms als ik me draaide in bed kreeg ik een flinke pijnscheut, maar dat trok ook meteen weer weg.
    Wat later in de zwangerschap verdwijnt het helemaal, maar geen nood: je krijgt heus wel weer een ander kwaaltje :D

Share This Page