Haar verven tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjubidoe, 10 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Wie van jullie heft tijdens de zwangerschap gewoon het haar geverfd??

Ik heb 2 keer mijn haar geverfd en kreeg daar wel een paar opmerkingen over..

Ik vraag me af wat jullie doen/gedaan hebben?
    Ik plaats dit even hier omdat het natuurlijk niet actueel hoeft te zijn qua zwangerschappen!

2. Noumidia

Noumidia Lid

23 apr 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verf me haren gewoon. Lekker interessant wat anderen vinden/denken!!!

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Waarom niet? Verf altijd mijn haar.

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik doe het ook gewoon, krijg er eigenlijk ook nooit iets raars over te horen

5. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is geen bewijs dat dit slecht zou zijn, dat dit in je bloedbaan terecht komt o.i.d. en je komt er niet dagelijks mee in aanraking zoals bijvoorbeeld kapsters, en deze hoeven ook niet te stoppen met werken tijdens de zwangerschap en krijgen ook gezonde baby's. Maar het is en blijft een chemisch goedje op je hoofd (in verschillende sterktes) en de dampen adem je wel in. Hoe schadelijk dit is weet niemand. Ik ben kapster en krijg deze vraag vaak, en dat antwoord ik altijd. Er zijn veel bewezen dingen die je moet laten als je zwanger bent, maar er is ook een hele lijst met dingen waar twijfels over zijn. Doe waar jij je goed bij voelt.

6. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ja ik vond dus ook gewoon dat het kon.. Maar omdat ik echt een aantal flink felle reacties kreeg dacht ik.. ik ga het toch eens vragen!

Wil deze zomer weer lekker blond en vd winter weer wat donkerder. Als ik nu weer zwanger ben wil ik dus ook gewoon weer mn haar kunnen verven.. :D ;)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Vorige week mijn haar nog geverfd hoor! Kan en mag ook gewoon..

8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Hier ook gewoon haren geverfd, heb het nog aan de kapsters gevraagd, daaronder was er ook een al 30weken zwanger en die verfde ook haar haren nog.

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Volgens mij moet je alleen oppassen met blondeerspul. De ammoniac en de waterstofperoxide.

10. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ik kom net van de kapster;) Van mij is het wel gewoon een kleurschampoo, weet niet of dit een verschil maakt met 'echte' haarkleuring?

11. nuno26

nuno26 Lid

12 feb 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan gewoon kleuren hoor, alleen moet je weten dat met je hormomen de kleur heel anders kan uitpakken dan normaal gesproken

12. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Dit zei mijn kapster ook. Dat het schadelijk kan zijn voor je baby is nooit bewezen en volgens mij ook zelfs al een beetje achterhaald.
    Voor de zekerheid heb ik toch voor spoeling gekozen. Meer omdat ik dat al van tevoren bedacht had.

13. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik heb het nagevraagd en voor de 16 weken kan het wel schadelijk zijn hoorde ik. Dus heb ik gewacht tot 20 weken met haar kleuren en volgende week weer. Ik laat het bij de kapper doen zodat ik niet die lucht in huis heb hangen.

14. VSC

VSC Niet meer actief

Ik verfde het ook gewoon tijdens mn zwschap. Blondeer, permanent.
    Ik ga echt niet met die lelijke uitgroei lopen!)

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik durf het niet aan en mijn kapster doet het ook liever niet bij zwangeren...maar ja met mijn geschiedenis durf je eigenlijk niets meer ;) en mijn kapster heeft vergelijkbare issues gehad dus erg representatief zijn we niet.

Deel Deze Pagina