Hoi hoi, Hier een kleine vent van vier weken oud. Ik was vergeten hoe een baby ook al weer werkte. Onze kleine vriend slaapt overdag goed meestal meerdere uren achter elkaar. Dus ff am heb ik genoeg tijd voor de oudste wat fijn is. Overdag slaapt hij zelf vaak in. Ik houd hem max een uur wakker en leg hem dan in de wagen. In de avond heeft hij last van krampen waardoor het bovenstaande niet werkt. Hij ligt dan veel bij mij en drinkt ook vaker. Prima. s avonds na de voeding rond tien uur baker ik hem in en leg hem naast me in bed (co sleeper). Hij gaat dan helemaal over de riedel. Dus ik troost hem dan of wieg hem maar dat helpt niet. vandaag cb geweest en uitgelegd. Ze gaven aan blijf bij hem liggen maar laat hem vijf minuten huilen. Niet aanraken, niks doen alleen erbij zijn. normaal zijn we dus in de avond anderhalf uur bezig waardoor we een uur slapen per keer omdat hij om de drie uur komt. Vandaag voorgenomen om het te proberen en tot elf mislukt maar toen doorgezet. Hij krijste zo hard en na drie minuten stil voor vijf minuten en toen ff wakker en 1 minuut krijsen en nu slaapt hij als een roosje. Slaapt hij omdat hij zich uitgeput heeft of omdat die v toch ff de dag eruit moet huilen? Vind het moeilijk dat huilen maar vechten vind ik ook lastig om te zien. Wat vinden jullie? of nog andere tips?
Hoi, hier ook een moeder die vergeten is hoe een baby werkt haha. Ondanks dat het niet eens zo lang geleden is... Maar het zou ook een sprong (5 weken) kunnen zijn. Ik zou er op die leeftijd zelf voor kiezen om hem lekker bij je te nemen en me niet zo druk maken om het zelf in slaap vallen. Als hij dit overdag wel doet dan is dat toch prachtig? 's Avonds heeft hij kennelijk wat meer aandacht nodig, ook prima toch? Het is zwaar, I know, helemaal icm nachtvoedingen, maar het hoort wel een beetje bij de leeftijd. Ze zijn nog zo klein
Toen mijn zoontje last had van krampen (en sprongetjes etc) nam ik hem in de draagdoek. Soms helpt zelfs dat niet hoor, maar dat voelde beter dan zo'n heel kleintje volledig hysterisch te laten gaan.
Maar draag hem ook, maar meer omdat ik het fijn vind. Hij slaapt overdag goed dus niet nodig. En ik ga ' s nachts niet dragen omdat ik ook nog rust wil. Om zes uur staat de andere weer paraat. als we gaan slapen mag die van mij bij me, op me, loop te huppen, hij mag aan de borst en ik wieg hem. maar al dit helpt dan niet. Hij hoeft niet zelf in slaap te vallen, wil hem graag helpen maar het lijkt wel of al die dingen die ik doe meer kwaad doen dan dat het iets oplevert. Vandaag een aerosleep gehaald voor in de co sleeper zodat hij op zijn buik kan want dat doet die overdag ook. Ik vind dat huilen dus niks maar aan de andere kant het gaat dus maar om echt max vijf minuten. En ik vind het voor hem juist ook goed dat die slaapt en niet twee uur bij mij huilt. Das voor hem ook niet prettig! ouder zijn zijn is toch best lastig