onze dochter van negen maanden groeit als kool, waarschijnlijk herkennen jullie dit wel. ze heeft al een aantal schoenen versleten. nu heb ik drie weken geleden leuke gekocht maar je raad het al. ze zijn al bijna te klein. ik ben in staat nu in de sale nieuwe schoenen te gaan kopen. alvast een beetje in voren. dit is me afgeraden in de schoenen winkel omdat niet elke schoen aan een voetje past. wat vinden jullie? kopen jullie in de uitverkoop schoenen die ze misschien over een tijdje pas aan kan.? over een maand betalen we weer de volle mep. ben heel benieuwd!
Ik doe dat wel, van te voren bestellen. Ik koop ze nl. in de VS (soft star shoes) en wegens de verzendkosten moet ik wel meerdere paren tegelijk bestellen. Je moet wel even stil staan bij de vorm van de voet. Mijn kereltje had ooit dikke spekvoetjes, maar zowel ik als de papa hebben smalle voeten. We konden er dus wel vanuit gaan dat meneertje ook smalle voeten zou krijgen. Het grootste paar schoenen had ik in een smalle maat gekocht, en dat bleek goed te zijn! Het kan dus wel een gok zijn, maar ik durf het wel aan.
We hebben pas vorig weekend voor het eerst schoentjes gekocht! Hiervoor alleen slofjes. Daarvan is de vorm iets minder belangrijk. Maar we gingen schoentjes passen en inderdaad de eerste schoentjes die we probeerden zaten niet goed om haar voetje. En ook niet met inlegzooltje. Andere paar (ander merk en model) zat wel goed. Dus ja, wij zijn tot nu toe nog niet geneigd geweest vantevoren schoenen te kopen..