Met dit weer wil ik mijn zoontje extra vocht laten drinken. Sowieso is hij nu aan de opvolgmelk, dus moet dat sowieso laten gebeuren. Maar hoeveel water (met een druppeltje diksap anders hoeft hij het niet) mag ik hem geven? Gaf hem vannacht 50cc en dat ging snel op. Maar weet niet of dat goed is?
hoe oud is hij? hier geef ik hem af en toe een slokje met de antilekbeker maar dat zijn maar mini-slokjes, ik ben ook wel benieuwd hoeveel hij mag want anders doe ik het wel in een flesje
Gewoon een beker neer zetten en blijven aanbieden. Op dagen als deze zorg ik dat ze ten allertijde drinken kunnen pakken.
Hij is 6,5 maand, maar 4,5 gecorrigeerd. Van de kinderarts moet hij echter al eten als een op tijd geboren kindje. Uit een beker is te moeilijk, uit. Een flesje gaat het prima. Blijf wel oefenen met een beker, maar denk dat hij daar gewoon te klein voor is. Maar vraag me af of bijvoorbeeld 50cc in een keer niet te veel is.
eet hij wel nog goed als hij bv 50cc ineens drinkt? ik denk wel dat die kleintjes minder eten met dit weer, wij hebben ook minder honger met zulk weer
Ja idd merkte het gisteren al , normaal is ze dol op eten maar gisteren niet echt. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.