Baby in badje in de tuin?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door channe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Goedemorgen allen,

Als we het moeten geloven wordt het morgen en woensdag bloedje heet in Nederland.
    Mijn meisje is 5 maandjes (21weken) en ik vraag me af of zij (ingesmeerd en wel, zonnemutsje op en onder parasol) in een zwembadje mag... Uiteraard met verwarmd water en samen met mij en niet te lang.

Zou ze te jong zijn of zou het wel kunnen??

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik heb het ook gedaan met 3mnd, echt lauwwarm water ingesmeerd en wel. Een minuut of 3 even pootjebaden en hij vond het heerlijk.

(we hebben een zeer beschutte windvrije tuin op het westen dus al snel bledje heet)

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb het wel gedaan vorig jaar, heerlijk vond ze het.

4. lusa30

lusa30 Actief lid

4 dec 2012
    156
    0
    0
    Vroeg ik me ook af. Ben snel te bang dat ze het te koud heeft.

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Als je babytje beetje blauwe lipjes of teentjes krijgt of gaat bibberen met zn lipje dat heeft hij het zeker te koud. Maar zolang je het niet te lang doet moet het prima kunnen.
    Na de tijd lekker gelijk goed afdrogen en weer lekker een rompertje aan doen.

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Precies, als ze het te koud hebben dan merk je dat wel. Bij de etos zijn nu trouwens uv pakjes te krijgen, dat doe ik haar wel aan, ook al met 5 maanden. Maar erna gelijk weer uit, afdrogen en droge kleertjes aan.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ja hoor, lekker doen! En als ze t toch te koud krijgt, zie je dat echt wel en wikkel je d'r lekker in een handdoek.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja hoor, lekker doen! Is vaak nog lekkerder dan in een zwembad als het tenminste lekker warm is buiten.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb hier 2 weken geleden het babybadje buiten gezet en hij vond het heerlijk.
    het water had ik wel op 37graden gedaan, 3 emmers en het badje was vol:)
    als het benauwd is doe ik het water wel iets frisser.
    ook heb ik een babyzwembadje gekocht bij het kruidvat voor 4euro dacht ik, die ga ik straks eens proberen, weet wel niet of het badzitje er in kan met die zuignappen maar anders is dat babyzwembadje voor volgend jaar of neem ik hem vast

10. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hier met 4,5 maand ook al lekker in badje geweest buiten! Ik had het water alleen een beetje te koud, dus morgen wat warmer water erin!

11. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ok fijn bedankt! Gewoon goed oo kleine letten dat ze het niet koud krijgt en we kunnen gaan spetteren! Heerlijk!
    Veel plezier allen, en als ik t niet vergeet zal ik foto's maken!

Sydneys wat een leuke foto en een heerlijk zoontje!

12. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, lekker doen! Badje gewoon op de temperatuur zoals je gewend bent en uit de wind, heerlijk! Je merkt vaak snel genoeg wanneer het niet (meer) gaat.

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

zeker foto's maken, eerste keer buiten is speciaal, toch voor de mama's:p

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik wil ook een badje kopen (manneke is 9 maanden).
    Maar waarom mag je baby er maar een paar minuten in?

15. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ivm afkoelen, maar als je er lekker warm water in doet, zal 't niet zo'n vaart lopen; goed naar je kindje kijken en in de gaten houden of hij 't niet koud krijgt.

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh zo.. maar dat zal in zo'n vaart niet lopen met dit warme weer toch?

17. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    En wat met een verwarmd buitenzwambad?
    Mn broer en schoonzus hebben een zwembad in de tuin. Een paar weken geleden vertelde mn schoonzus dat ons zoontje hier ook al zou in mogen. ik heb hier mijn bedenkingen bij...

Mag je baby in een zwembad? Hoe warm moet het water dan zijn?

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik heb het vorig jaar ook gedaan in het zwembadje. Niet te lang en een fijne temperatuur van het water

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Waarom niet? Ik zou het lekker doen hoor! Zolang je ziet dat je kindje geniet is er niets aan de hand lijkt me. Net als de tijd, zou ik ook niet te moeilijk over doen. Gewoon naar je kindje kijken.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze dochter heeft vorig jaar met een maand of 5 ook in een badje in de tuin 'gelegen'. Lekker poedelnaakt op de buik in een klein laagje water. Heerlijk vond ze het!
    Vandaag ook het plan gehad een badje buiten te zetten maar de tropische temperaturen blijken ons dorpje niet te kunnen vinden...net zelfs regen en al de hele dag bewolkt

Deel Deze Pagina