Kapsel voor meisje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamasu, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Zijn er hier meer die dit herkennen:

Ik wil graag het haar van mijn meisje lang laten groeien want dat lijkt me zo mooi staan. Maar op dit moment weet ik niet zo goed wat ik met haar kapsel aanmoet. Ze heeft zo'n piekerig hoofdje met 'tussenin'-haar, lijkt wel Floddertje! Ook wel heel grappig hoor.
    Maar hoe doen jullie dat? Kapper wil ik liever nog niet, want ik wil het juist graag langer laten groeien. En speldjes of staartjes wil ook nog niet echt lukken, ze trekt het er zo weer uit en haar haartjes zijn nog wel erg glad en fijn ook.
    Ben benieuwd hoe jullie het aanpakken!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wij doen hier aan "volhouden"
    en toevallig gister.. kwam ze met alle speldjes thuis na een hele dag kdv

verder hebben we hier een hele voorraad van 50ct per 6 van de zeeman
    want we raken ze continu kwijt
    en wijzelf letten er nog wel aardig op
    maar op het kdv een stuk minde rnatuurlijk.

maar het gaat wel steeds beter.. ze blijven steeds langer zitten
    laat haar ook altijd met de speldjes spelen en "zelf uitzoeken"
    ze wil alles nadoen.. dus daarom zitten ze ook weleens bij papa of mama in het haar..
    (nouja thuis dan he)

het gaat steeds beter :)

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier ook 1 die net john lennon is, haha.

Ik doe er af en toe van dat zwitsal haarlotion in, beetje in model kammen en dan blijft het zeker wel een half uur zitten (hihi)

Ik laat het maar zo, in de hoop dat het snel langer wordt ;)

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

oh vergat ik dat toch bijna

op dagen dat ze echt geen speldjes wil... smeren wij er gewoon een klodder(tje) gel in :)
    en dan geen zwitsal gel maar gewoon een heel klein beetje van onszelf
    dat werkt best goed :)

5. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    mijn meisje wil ook geen speldjes.
    ik doe een haarband in van stof, die laat ze meestal wel zitten.
    als ze speldjes ziet roept ze al auw.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb een meisje van 6 maandjes en die heeft nu een leuk staartje :)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nana heeft meestal staartjes in.
    En als je wil dat je meid een mooie volle bos lang haar krijgt moet je regelmatig naar de kapper om de puntjes te knippen, dan groeit het juist sneller en word het mooier!

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hetzelfde probleem hebben wij ook, alleen raad ik je wel aan om met je dochter naar de kapper te gaan, wordt haar haar alleen maar mooier van. puur alleen de punten bijwerken. wij zijn nu al 2x met sophie naar de kapper geweest ,en het zit gewoon mooier daarna. alleen wil mevrouw geen knipjes in, ja 2 seconden. en elastiekjes soms, maar alleen met afleiding.

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Haarband is idd ook een idee! Had ik nog niet bedacht.
    En die speldjes van Zeeman ga ik ook eens naar zoeken. Kun je ze tenminste met een gerust hart kwijtraken...
    En misschien toch maar eens puntjes bijknippen dan! Bedankt voor de tips in ieder geval!

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee heeft al een aaridge bos haar maar speldjes trekt ze dr zo uit maar doe ik van achter 1 of 2 staartjes (lijken wel mini kwastjes) dan laat ze de elastiekjes gewoon zitten.

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi,

Wij zijn door die piekerige periode gegaan... Fenne is geboren met een flinke bos haar en tot 6 of 7 mnd stond haar haar recht overeind. Heb toen wel al meteen een speldje er in gedaan om het enigzins te temmen... :)
    Nu heeft ze eigenlijk altijd wel een speldje in want anders hangen haar haartjes in haar ogen. En ze kan ook 2 staartjes achter, maar dat vind ik eigenlijk nog niet zo leuk staan... ik wacht even tot het iets langer is, vind van die magere staartjes niet zo heel leuk staan. Ik wil eigenlijk een bobje laten groeien. Denk dat over 2 mnd alles op 1 lengte is en we voor de eerste keer naar de kapper gaan...

Deel Deze Pagina