Elif is de laatste tijd erg aan het rommelen met slaapjes. Ze slaapt nog maar 1 (!!) keer We krijgen haar gewoon niet meer in slaap. Ze slaapt dan wel 2.5 tot 3 uur. Vandaag was een goede dag, 12:00 naar bed gegaan tot 13:45 en nu slaapt ze ook gelukkig. Hopelijk gaat het slapen voor Saar ook weer goed!
Zoontje heeft vandaag twee slaapjes gedaan, was om kwart voor twee wakker. Rond vier uur weer moe, en op bed gelegd, maar dan gaat hij niet slapen, dit is altijd een moeilijke tijd geweest helaas, slaapt bijna nooit drie keer, ook al is hij moe. Toch leg ik hem wel op bed dan, al heeft hij maar een uurtje rust even geen prikkels enzo.
Wauw nog maar 1x! Ik wil haar na 16u eigenlijk niet meer in bed hebben gezien haar bedtijd van 19u. Gisteravond was het draaama. Een vriendin van mij was op bezoek en ze wilde gewoon niet naar bed. Krijsen en weet ik wat. Dus uiteindelijk pas om 20u30 naar bed gegaan. Vaak huilend wakker geworden nog, maar wel om 7u pad wakker geworden. Wil haar nu rond 10u naar bed doen en dan rond 14u/15u ofzo nog een keertje. Renaat: Blijft soms lastig hè, wel of niet op bed leggen en hoe laat dan. Toen ze kleiner was vond ik hetnveel makkelijker. Nu verschilt het echt per dag!
@soeee het blijft zeker lastig, al is bij ons het slapen overdag altijd wel moeilijker geweest. Toen hij heel klein was met verborgen reflux was het alleen maar huilen, dus dit is gelukkig al veel beter voor ons. Nou jou dochter had er echt geen zin in gisterenavond. Hopelijk gaat vandaag beter voor jullie. Hier ligt hij nu drie kwartier op bed, maar slaapt nog niet. Dus ben benieuwd.
Haha toen ik haar eruit had gehaald en buiten bij ons in de kinderstoel had gezet, was ze suuuper gezellig en lief haha! Ohh jeetje, dat is ook niet fijn zeg! Dan is dit gelukkig al veel beter