Hallo, Tot wanneer was jullie baby wakker tussen 20u en 22u? Ik weet dat ze clusterd, vind het niet zo erg. K vraag me soms af of het ooit overgaat. Eerst is ze vrolijk wakker, maar daarna gaat ze zeuren. Ze drinkt dan beide borsten leeg in een uur tijd. Sinds kort ben ik aan het afbouwen, om 19u krijgt ze de fles en wordt op 20u bijna stipt wakker. Herkenbaar voor iemand?
Hey Helma, Ik zit hier met hetzelfde probleem. Ons mannetje van 2,5 maand. Is overdag heel veel wakker 's avonds gaat ie clusteren en slaapt ie niet. Pas om half 12 als ie dan als nog een fles wil valt ie daarna in slaap. En dan slaapt ie prachtig. Want het is nu 8.37 en hij slaapt nog. Ik wil zo graag dat ie dit vanaf 20.00 uur doet. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Bij m'n dochter ging dit vanzelf.
Hier baby 8 maanden bijna en sinds paar weken gaat die rond 20u slapen ervoor ook altijd rond 23u of later in dan te slapen tot de volgende dag 11u
Goh ik heb 5 maand bv gegeven en ze clusterde ook altijd 's avonds.. Toen met kv begonnen en ze ging steeds eerder naar bed.. Nu 9 maand en ze slaapt nog maar sinds een maand van 19u tot 6/7u.. Voordien ging ze iets later slapen & werd ze altijd wel eens wakker 's nachts! Nu nog soms hoor, maar weinig. Gewoon het ritme van je baby volgen, dat uur vervroegen ze meestal zelf met dat ze ouder worden
Oef... ehhe... ons mannetje slaapt sinds mnd 2 al vanaf 18 u tot 0700 met een fles om 2130... daarvoor ook altijd wkkr en met name onrustig en huilen. Toen ik.als advies las om 19 op bed leggen was hij binnen 2 dagen gewend...heerlijk...