Ik ben even nieuwsgierig wanneer bij jullie ongeveer de kids over het algemeen naar twee slaapjes op een dag gingen?
Rond 6 maanden hier. Als ik hem vaker weg leg geeft dat veel strijd en worden zn slaapjes slechter. Het ritme stond behoorlijk op zn kop. Nu leg ik hem om 10 en rond 14 a 15 uur op bed en slaapt hij twee goede slaapjes.
Mooi he hoe verschillend kindjes zijn Ons mannetje valt 's morgens zo'n anderhalf uur na opstaan om van de slaap (lees: hij gaat GILLEND huilen tot je hem op bed legt). Ditzelfde gebeurt tussen 18 en 18:30u 's avonds en tussendoor slaapt hij nog twee keer Allemaal wel korte slaapjes overigens. Wat dat betreft zou twee langere slaapjes handiger zijn
Hier doet ze sinds deze week steeds vaker maar twee slaapjes, dus we zitten in de overgangsfase denk ik
Hier sinds een paar dagen 2 slaapjes. Maar dat hebben we eerder gehad een paar dagen en toen ging ze toch weer terug naar 3 slaapjes omdat ze zo moe was. Maar nu lijkt het goed te gaan. Ze slaapt haar eerste slaapje ook meteen langer dus houdt het beter vol. Ik denk dat we nu overgaan maar ik kijk het gewoon even aan.
Zitten hier nu net in de overgang... (8mnd, 1 week) helaas natuurlijk niet allebei elke dag gelijk, dus weet nooit wat het wordt op een dag. Hadden nu twee keer perfecte twee-slaapjes-dagen (lees: beiden van 9.30-11.00 en van 14.00-15.30 geslapen), maar ben nu anderhalve week bezig met de overgang, dus loopt nog niet vlekkeloos. Hoop dat het er over een week in zit