Geen vast voedsel binnenhouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kaala, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van bijna 13 maanden kan sinds woensdag geen vast voedsel meer binnen houden: als ze iets eet komt het er na 5 minuten weer uit. Ze leeft nu dus op soep, yogurt, melk/water, brood en kip (dit blijft er wel in) Als je haar iets anders geeft krijg je dat bijna direct terug. Nu helpt haar blijheid en het heen en weer schudden/klimmem ook niet natuurlijk maar ze had dit normaal nooit.

Ze krijgt overigens wel 1 kies en twee hoektanden/snijtanden door en heeft ook veel poepluiers, kan het door de tandjes komen? En kan dit wel zo doorgaan, leven op soep en yogurt met melk?

Voor de rest is ze wel gewoon heel vrolijk, speelt en lacht veel maar ben bang dat ze veel voedingsstoffen gaat missen als dit zo door gaat en zal ik de vakantie (volgende week) af moeten zeggen of niet?

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Bij twijfel altijd ha bellen. Hier ook een week alleen knijpfruit ipv vers, pap en wicky (krijgt hij normaal nooit) en olvarit soepje en probeerde 6 maandenpotjes (hij is 16 maanden) avond eten ipv vers. Vooral op vochtbalans blijven letten. Plasluiers etc.

Tandje zou kunnen maar kan ook griepje/darmvirus zijn. Als je dat zelf hebt eet je ook amper.

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Plasluiers heeft ze voldoende, bij griep is het toch niet zo dat je alleen overgeeft bij vast voedsel en voor de rest niets? Ze heeft geen koorts/lusteloosheid

4. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon even hap bellen.
    En misschien zelf een vers soepje maken met veel groenten erin en dat pureren.
    Krijgt ze in elk geval wat voedingsstoffen binnen.
    Succes!

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zal ik nog tot morgen kunnen wachten? Het is nu natuurlijk zondag.

Ze spuugt trouwens alleen als ze na het eten hoest, dus het is niet "uit zichzelf" zeg maar.

6. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Dat had mijn zoontje ook, toen had hij keelpijn. Dingen koud aanbieden. Vooral zuivel geeft slijm en zorgt voor hoesten.
    Als plassen goed gaat kan je eventueel dagje wachten.

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag tot nu toe alles binnengehouden, echt voedsel dus..

Ik wacht af..:)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zal eerder een buikgriepje zijn geweest dan. Zolang ze vrolijk is en alert en goed plast, heeft het geen spoed iig, maar lees dat het vandaag al beter gaat :)

Deel Deze Pagina