Baby neusverkouden en beetje hoesten. Zwemmen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door samarinde01, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Nu hebben we vandaag al voor de derde keer afgesproken om te zwemmen. Steeds kwam er iets tussen. Vorige keer was zl ook verkouden, maar hij hoeste toen vrij erg. Daarom niet gegaan, omdat mijn gevoel dat zei.
    Nu heeft hij vannacht ook regelmatig gehoest. Geen rochelende hoest zoals de vorige keer, maar een beetje een droog hoestje. En hij had vanochtend een dikke snottebel, maar zijn neus 'loopt' niet constant.

Wat zouden jullie doen? Gaan of niet?
    Het zwembad heeft wel extra warm water.

edit: zei ik nou baby? :D:D:D Tegenwoordig moet ik dreumes zeggen. Hij is 1 jaar en een maand. Moet er nog aan wennen haha.

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Kan best. Als het een milde verkoudheid is. Als hij echt ziek is zou ik het niet doen. Of als hij last van de oortjes heeft.

3. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Nee, geen last van de oren. Hij is wel weer enorm miepig overdag. Sprongetje denk ik. Hij vindt zwemmen zelf zo leuk.

Hmm.. hij rochelt nu ook een beetje bij het ademhalen.

4. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Wij zijn met ons meisje gewoon gaan babyzwemmen toen zij (licht) verkouden was... Dus ik zou zeggen: gewoon lekker gaan! Veel plezier!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier kun je ook gewoon gaan babyzwemmen met verkoudheid. Maar ze raden wel af om onder water te gaan.

Ik zou dus gewoon gaan zwemmen.

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ja, we zijn geweest! En oh wat een lol hebben we gehad. Hij werd er niet zieker van. Ik denk zelfs dat dat warme water wel goed heeft gedaan.
    Wilde het nog even laten weten..

Deel Deze Pagina