Hoi, Nu het stappen van mijn dochtertje steeds dichterbij komt wil ik me eens gaan orienteren op goede merken voor haar eerste echte schoentjes. Op dit moment draagt ze al wel van die eerste leren loopslofjes (roosjes, BabyPaws), maar daar kan ze straks natuurlijk niet mee buiten lopen. Dus om kort te zijn, wat zijn goede merken en waar kan ik die kopen? Mag online of gewoon winkel zijn... Alvast bedankt! gr Wendy
Die van ons hebben gattino's gehad ,zemoeten voor het eerste schoentje wel soepel zijn .. Als je naareen goede schoenenzaak gaat , kunnen ze je hierin heel goed adviseren ..... succes
Dank je wel voor je antwoord... ga me ook zeker in de winkels laten adviseren hoor... wat zijn goede winkels om heen te gaan? Ben niet zo thuis in kinderschoenen haha... Waar verkopen ze bijvoorbeeld gattino's?
Ik heb de eerste schoentjes bij van Haren gekocht. Elephants Ze zijn lekker soepel en niet zo vreselijk duur
das ook een goed merk ! Ik zou voor eerste schoentjes niet naar een schoenenreus, bristol of scapino ofzo gaan , gewoon naar een erkende schoenenzaak .. De gatinno's die ik toen had waren volgens mij rond de 40 euro ..
Hoi...ik dacht eigenlijk alleen dat van Haren zelfde soort winkel was als een scapino en schoenenreus? Maar van elefanten had ik ook al gehoord ja, zijn erg goede schoentjes volgens mensen in mijn omgeving... dus ga daar wel eens kijken... als ik wat rond google kom ik ook wel wat andere merken tegen en echt superrrr leuke schoentjes en laarsjes, zou bijna willen dat ze al loopt hihi... maar aan de andere kant mag ze ook nog wel een tijdje zo klein blijven hoor!
Hoi, Wij lieten onze dochter de eerste 6 weken dat ze losliep nog op de leren slofjes lopen, ook buiten, het was toen gelukkig zomer. Toen op de zeer soepele schoentjes van shoesme. Het schijnt belangrijk te zijn om niet meteen stevige schoenen aan te doen! Wij hebben hier een kindeschoenen winkel waar ik heenga, liefst in de uitverkoop want erg duur. Groeten!
je moet een kind pas echte stevige schoentjes aan doen as ze al goed kunnen lopen op blotevoetjes, dus echt stevig voor de ontwikkeling van de voetjes en het beter leren lopen. alicia kreeg al wel slofjes aan an schoentjes met zachte zool maar dit was alleen voor de sier en thuis altijd blote voetjes of sokjes 1 dag voor der verjaardag zette ze der 1e stapje en 2 weken later liep ze zo goed en stevig dat we rond zijn gan kijken voor schoentjes. we kwamen uit bij nike's en hebben een heel stoer paar gekocht. stevige zool en ze liep er meteen prima op. even later nog ene net paar eccos en ondertussen heeft ze nu 4 paar stevige schoentjes. leg wat extra geld neer of laat je goed informeren over de typen schoentjes. ook de goedkopere winkels zoals chapino hebben hele goede stevige schoentjes voor een leuke prijs. de nikes waren 45 euro in de uitverkoop haha. het zijn wel de sportschoentjes en niet de nette want die hebben harde zolen en dat is niet zo fijn lopen voor de ukkies. ook moet de schoen niet te zwaar zijn en test dus of je de schoen kan buigen, zo ja dan is de zool goed.
Ik ga morgen met mijn schoonmoeder de eerste schoentjes kopen, het worden wel schoentjes met een flexibele zool. ( babyproof) Waarschijnlijk worden het shoesme schoentjes.