Hoi! Ik ben zo benieuwd hoe jullie kindjes liggen als ze slapen. Onze Ise ligt sinds een paar weken half op haar rug / half op haar zij (haar billen plat op de matras maar haar gezichtje opzij en allebei de armpjes naar één kant). Ze 'kijkt' ook vaak helemaal omhoog, alsof ze het hoofdeind van haar bedje wou bekijken voor ze in slaap viel. Ik snap niet zo goed wat ze daar lekker aan vindt om zo uitgestrekt te liggen, het lijkt mij lekkerder liggen om een beetje in elkaar gekruld te liggen... Zo kun je wel haar snoetje goed zien. We staan dan ook vaak 's avonds even boven haar bedje te genieten van ons moppie Overdag ligt ze ook zo, maar omdat ze dan geen trappelzak aan heeft, ligt ze dan ook vaak met haar beentjes opzij tegen de spijltjes van het ledikantje aan. Liggen jullie kindjes ook vaak op dezelfde manier te slapen? En genieten jullie ook zo van jullie slapende schatje(s)?
hihi, wat schattig chantico. Luca slaapt op zijn zij en soms met zijn gezichtje een beetje naar de matras gedraad en met zijn beentjes opgetrokken. Erg lief die slapende popjes. Ik wil hem altijd helemaal platknuffelen als hij zo lief licht te slapen, maar ja, dan wordt hij wakker... ;sochtends kan hij zijn halve bedje door gekropen zijn en vaak, ondanks zijn slaapzakje zijn benen tussen de spijltjes.
bij jamie is het heel verschillend, soms gewoon op zijn rug. soms net als ise. kont plat op bed en zijn boven lichaam op zijn zij gedraaid, soms op zijn buik,...
Tess slaapt op haar rug met haar armen wijd boven haar hoofd, alsof ze op de bahama's van de zon ligt te genieten
Oh wat een heerlijk gezicht, Sannaa! Wat een schatje! En inderdaad: als ze zo lief slaapt, wil ik haar het liefst knuffelen, maar ja... Soms snuffel ik even in haar nekje, maar moet dan wel goed oppassen dat m'n haar niet in haar gezicht kriebelt.
Mijn dochter slaapt ook op haar buik met haar beentjes onder zich opgetrokken. Meestal haar handjes dan ook nog langs haar lichaam naar beneden en haar gezichtje een beetje opzij. Ik snap echt niet dat dat lekker ligt
Bij Thirza verschilt het nogal. Soms op haar rug met armen wijd naast haar hoofdje en gezicht naar 1 kant gedraaid, soms zoals Luca hierboven op de foto's, lekker op haar zij en arm over haar gezichtje heen, (doe ik ook vaak, ). Ze heeft een tijdje op haar buik geslapen, maar dat doet ze de laatste tijd niet meer. Oja, en ze lijkt een voorkeur te hebben voor ondersteboven slapen, Hoofd naar de dekens toe en voeten tegen het hoofdeinde. Voeten tussen de spijlen door is ook een favoriete,
Sytse ligt op zijn buik met zijn knieën opgetrokken (kont omhoog) zijn handjes onder zijn buik. Ik snap nog steeds niet waarom dat lekker moet liggen.... Maar wel heel schattig gezicht!!
Met haar ogen dicht. (sorry flauw was het eerste wat ik dacht toen ik de titel zag ) Als ze diep slaapt ligt ze heerlijk languit op haar rug met haar armpjes boven haar hoofd soms houd ze met 1 handje een spijl van het bedje vast.
Ach wat lief! Ja, wat ze fijn vinden aan sommige houdingen is echt niet te snappen... Ise steekt heel vaak haar beentjes omhoog de lucht in als ik haar neer leg en in wil stoppen (wat dan dus niet meer gaat) (zou ze het daarom doen? ). En ze slaapt (sliep) ook vaak met haar knieën opgetrokken, maar dan terwijl ze op haar rug ligt. Soms lag er echt zo'n hele bult onder de dekentjes