Hier sinds december dagzindelijk, sinds 3 weken is eigenlijk elke ochtend de luier nog kurkdroog. Met het middagslaapje heb ik niets gezegd eigenlijk en gewoon laten plassen en met onderbroekje naar bed. Daarna helemaal trots toen ik het zei. Zei ze ook nog: dat is mama helemaal vergeten! Vanavond wilde ze geen luier aan dus de 1e nacht zonder nu. Alleen is ze wel steeds vroeger wakker ws doordat ze moet plassen. Met vroeg bedoel ik 5u.... Dus we laten haar straks even plassen als we zelf gaan slapen. Ik las in een folder van een ziekenhuis dan wel zorgen dat ze wakker op bet potje zitten om het besef van plassen te hebben want anders hebben ze dat idee niet.
bij mijn oudste zat daar echt wel een tijd tussen met 3 dagzindelijk met 5 pas nachtzindelijk mijn jongste was met 3,5 dagzindelijk en nu met 5,5 nog niet nachtzindelijk ik maak me er ook niet al te druk over. het gaat echt vanzelf als ze eraan toe zijn
Lisa was tijdens het slaapje overdag meteen zindelijk. 's Nachts bleef haar luier droog, maar als we dan de luier uitlieten plaste ze telkens in bed! Dit heeft geloof ik driekwart jaar geduurd.... Met ruim 3 jaar bleef ze eindelijk droog. Is bij overdag en 's nachts gewoon een kwestie van uitproberen en als het niet gaat, gewoon weer even de luier aan.
Eva was trouwens met bijna 3 jaar overdag zindelijk, dus wat later dan Lisa, maar wel een paar maanden ook 's nachts meteen zindelijk, ook met ruim 3 jaar net als Lisa.