Vraagje van een knurft...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Ik had voor mijn zoontje een hele leuke broek gezien bij de C&A online shop. Maat 86. Gister kwam ie binnen. Lengte is goed, alleen in de breedte kwam de broek iets te kort. Het is nogal een buffeltje. Het is een modelletje met pijpjes die naar beneden toe wat smaller worden (een beetje een wortelmodel). Hij kon hem gewoon dicht hebben, knelde de buik niet af, alleen spande hij wel om de billen. Nu twijfel ik heel erg of ik hem een maat groter zal bestellen of niet (heb deze alweer teruggestuurd). Ben namelijk bang dat het gewoon niet zijn model broek is, maar hij stond zo stoer! Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat hij wel dunner zal gaan worden nu hij volop aan de wandel is. Zijn bekkie is in twee maanden tijd al veel smaller geworden.
    Een ander broekje maat 86 zit hem als gegoten. Beetje jammer allemaal, want de peutercollectie begint pas bij maat 92 en die zijn hem echt gewoon te groot, hebben we in de winkel gepast.

Haha, en nu ik dit typ denk ik, man, gewoon bestellen! Doe niet zo moeilijk...

Tja, je bent een knurft of niet...;)

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha, ik zou het niet doen ;) maar moet wel lachen om je post. Zielig als een broekje niet lekker zit. Aan de andere kant, laat de kaartjes er aan en anders zet je hem op Marktplaats. (hem = broekje he ;))

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Uhhhhhh....groter bestellen.... zit toch wel zo'n elastieke band in?

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zou ook en maat groter bestellen, zeker als er zo'n elastieken band aan de binnenkant zit...
    Doet hij er ook wat langer mee!

Deel Deze Pagina