Hebben wij inderdaad ook gedaan. Er gaat al zo veel veranderen met een brusje erbij dus deze kamerverandering kan dan maar achter de rug zijn. Hij mag natuurlijk niet denken dat brusje voor gaat of zo. Wij hebben hem trouwens ook betrokken bij het in elkaar schroeven van het bed. Met zijn plastic schroevendraaiers erbij. Het bed werd zo interessant, dat hij niets liever wilde dan in zijn nieuwe bed, op zijn nieuwe kamer slapen
Allereerst GEFELICITEERD Onze tweede werd in augustus verwacht en Damiën is begin juni overgegaan naar zijn nieuwe kamer... Omdat hij nogal groot is, lag hij al in een peuterbed van de Ikea... Hij is van begin af aan betrokken geweest bij z'n nieuwe kamer. We hebben hem zelf een beetje z'n thema laten kiezen en dat is "auto's" geworden 2 Witte muren en 2 in de kleur blauw van de smilies hiernaast en dan met die leuke interieurstickers erop... Ook zijn beddengoed is met auto's (Ikea, Cars etc.)... Verder heeft hij een kledingkast, en zo'n trapsgewijze kast van Ikea waar die gekleurde bakken in kunnen... Boven zijn bed hangt de harmonicavormige boekenplank (ook Ikea ) waar al z'n boekjes op staan... Verder heeft hij een kleurige autokleed op de grond liggen... Hij slaapt inmiddels wel met kussen trouwens... Daar sliep hij rustiger van... Hij was trouwens 2 jaar en 7 maanden toen hij overging naar z'n nieuwe kamer! Succes!!!
Heb niet alle reacties gelezen maar mijn dochter was ook twee toen de baby kwam en haar hebben we 4 maanden voor de geboorte een nieuw bedje gegeven, een soort groot ledikant wat om te bouwen is tot juniobed. Vind t ideaal, vooral omdat ze nu nog niet zelf haar bed uit kan, zeker toen de baby er net was wilde ze 'niks missen' van al het leuks wat we met de baby deden Verder heb ik voor haar een ladekastje gekocht wat breed genoeg was en hier gewoon een aankleedkussen op gelegd. Over een tijdje gebruiken we dat niet meer en dan haal ik het aankleedkussen weg en heeft ze gewoon een leuke ladekast. De commode en babyledikant is naar de baby gegaan. Verder ook een duowagen aangeschaft maar dat is denk ik per kind verschillend, hoe goed ze al zelf kunnen lopen en hoe braaf ze zijn met handje geven bij het oversteken Succes met de aankopen!
ik heb mn oudste ook een paar maanden van te voren al over gedaan naar haar nieuwe kamer met groot bed. Ging prima. Het ledikantje heb ik eerst een poosje gewoon laten staan en pas met mijn verlof ben ik de babykamer zichtbaar weer in orde gaan maken voor de kleine. Dit zodat mn oudste niet het gevoel had dat ze plaats moest maken voor de baby. Zodra ik de babykamer zichtbaar klaar ging maken vond mn oudste dit ook best bijzonder, ging er heel enthousiast over vertellen ed.