Vragen diffrax s speen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Oudje37, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    #1 Oudje37, 17 dec 2015
    Laatst bewerkt: 17 dec 2015
    Mijn ventje van 5 weken drinkt oa uit de s fles van diffrax. Nu zie ik dat hij soms de speen plat zuigt bij het drinken. Dat zou toch niet moeten kunnen? En als ik de fles verwarmd heb en ondersteboven houd komt er vaak een straaltje uit ipv druppels. Het duurt dan een paar keer voor er alleen druppels komen. Hoe voorkom ik dit?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het onderste ventiel eruit schroeven en dat rubberen ding even dubbel vouwen waarbij je in het 'gleufje' knijpt. Vaak is het daarna weer een stuk beter als je hem in elkaar zet. Dan zit vaak het ventiel dicht of verstopt. Spuitende melk is hier trouwens soms ook te warm.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Is het gelukt?

4. Veera

Veera Niet meer actief

Platzuigen weet ik niet maar bij mij komt er ook altijd een straaltje uit ipv druppels

5. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Dit ja!

6. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Soms wel, soms niet. Doet het af en toe toch, ondanks controle van dat tuutje.

7. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

#7 Nemo2, 20 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2015
    Even kijken of het gaatje in het onderste plasticje goed doorgeprikt is ( ventiel) dat tuutje moet open gaan als je erin knijpt, als dit niet zo is moet je dit open maken.

Ik moet dit ook elke keer doen bij een nieuwe fles, of nieuw plastic ventiel!
    Dan moet het probleem opgelost zijn.

het ventiel niet te strak erop draaien kan ook schelen.

Ik hoop dat ik het een beetje goed uit leg:p

8. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Helemaal duidelijk uitgelegd. Gaatje was open

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb dit als ik de fles afwas en dan hard schut. dan komt er ook een straaltje uit.
    als ik de fles klaarmaak roer ik de voeding altijd en ik draai de dop altijd even los en dan weer vast. als hij tijdens het drinken plat zuigt (vacuüm) dan zit de dop te strak, dus ook weer even iets losser draaien.

Deel Deze Pagina